Pieni kiista

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi miihkali1 21.07.2008.

1. miihkali1

miihkali1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä olette mieltä, että miten käy jos laitetaan minun kokoonpano (nopeasti Asus M2N32-SLI Deluxe, AMD Phenom 9600 Quad Core, joka kellotettu 2.6 Gigaan ja 2*GeForce 8800GTS Valmiiksi ja itse lisää kellotetut kortit. Erillinen äänikortti jne. Katsokaa alhaalta tarkemmat tiedot) vastaan kaverin Asus M3A78-EH, AMD 5600 fx2 Dual Core, Ati 3850-Näytönohjain, 400W:n Poweri, Arctic Cooling Cooleri. Siinä kai tärkeimmät. Kaverin kone hieman kellotettu. Mielenkiinnosta haluan tietää mitä veikkaatte. Teen Vantagella testin lähiaikoina. Vastatkaa vaikka "A" kaverin kone jää, kuin täi tervaan. "B" Samantasoisia lähestulkoon. "C" Kaverin kone potkii SLI:n suohon. "D" En osaa sanoa, kun en tiedä näistä. Ja perusteluja saa olla myös. Kiitos kaikille, jotka suostuu vastaamaan ja kommentoi. Hyvää Kesää...

2.  
  3. Henri243

Henri243 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    A)

Eiköhän SLI-ratkaisu anna enemmän karkkimarkkeja kuin kuin yksi 3850. Ja eiköhän Quad Core anna enemmän kuin Dual Core. Vantagesta en tiedä mitään, mutta jos se yhtään samalla periaattella toimii kuin 06:nen, niin tämähän nyt on itsestään selvä asia. Vai lieneekö vain trollausta tjsp..

4. Ossi_v

Ossi_v Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin jos pistät sen Nvidian kehittämän fysiikka-ajurin niin kaverisi kone jää cpun osalta ehkä jopa tuhansia pisteitä :D Nojoo.. mut Futuremark tuomitsi sen "laittomaksi" markkienkalasteluksi :S

5. miihkali1

miihkali1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vantage tomimii samalla periaatteella, kuin 06:nen. Osaa ottaa vaan 64-bittisyyden paremmin huomioon. Tai on tarkoitettu 64-bittisille kättiksille. Näin olen ymmärtänyt. Itse olen samaa mieltä edellisten kanssa. Kaveri vaan tahtoo olla nihkeä tajuamaan...

6. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juu kaveri jää jälkeen, olethan sitten hyvä voittaja etkä ilku :D

7. miihkali1

miihkali1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei kyse ollut voittamisesta, vaan kun sukulaismies ei meinannut kertoa omastaan mitään ja halusin jonkin koneen vertauskohdaksi. Mutta näin siinä käy. Sitten. Osaatteko suositellaeräälle kaverille hinta-laatu suhteeltaan loistavan kannettavan. Olen seurannut lehtiä ym, mutta vielä mielipiteitä. Kannettava voisi olla SLI.

8. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kannettavat-osiolta saat parempia neuvoja

Jaa tämä sivu