Elikkä olen kysellyt tuota kirjautumissysteemiä ja kaikki ohjaavat minut ohjelmointiputkaan jossa on lähä php koodeja mutta , ongelma on : mihin oikeen pistän ne php:t ohjelmaan?? No mihin ohjelmaan?? Ja miten ohjelmasta siirrän ne kotisivulle? Vai pistänkö suoraan ne kotisivuille??? Auttakaa joku , kiitos etukäteen
Valitettavasti ei olen lukenut ne kaikki ... Pääasia on että mihin pistän PHP koodin koska sen voi vaikka kopioida , mutta mihin pistän koodin että saan esim sen kirjautumissysteemin
Tiedätkö nyt varmasti mitä olet tekemässä? Isket sen koodirimpsun sille PHP-sivullesi joka on siellä palvelimella. PS. Välimerkit kannattaa sijoittaa oikein eikä satunnaisiin ryppäisin. Tekee tekstistä luettavaa.
Jos tekisin esimerkiksi tämän tyyppisen sivuston : www.gtasa-inside.weebly.com. Niin mihin paikkaan sen sinne isken?
Anteeksi mutta en vain ymmärrä sitä tajuan jo kaiken muun paitsi yksi kysymys : missä on esimerkiksi weeblyssä se lähdekoodi , kiitos etukäteen.
Löytyi Weeblyn ohjeista noin 5 sekunnissa... Edit: Eli Weebly on palvelu jossa voit käyttää vain niiden omia juttuja, kuten: http://support.weebly.com/support/index.php?pg=kb.page&id=29
Voi ***** elikkä tuo password hommelihan on vain semmonen että se pyytää salasanaa mutta mites nyt sen salasanan joku saa? Eihän siellä ole rekisteröitymistä?
No sitten, loogisesti ajatellen, tarvitset myös rekisteröintilomakkeen. Nyt taitaa kaveri olla ihan ulalla koko hommasta.
Näyttävästi... Mutta rekisteri lomake ... Kaikilla käyttäjillä on silloin sama salasana kun sivulle tarvii.
Kun tuo kirjallinen ulosanti nyt näyttää olevan mitä on, haluatko piirtää kuvan siitä mitä olet oikein tekemässä?
Oon tässä nyt hermojani vähän aikaa pidellyt että vittu voit pitää turpasi kiinni jos et ymmärrä. Vittu jos ei ihminen suomenkieltä ymmärrä niin turha syyttää muita siihen. Elikkä jos laitan salasanalla nyt jonkun sivun kiinni , siihen tarvitaan salasana että se avataan ! Siihen on olemassa vain yksi salasana , elikkä jos joku rekisteröityy vaikka semmosella lomakkeella että pistää siihen nyt tiedot niin se lomake lähettää sen automaattisesti sähköpostiini niin se saa salasanan! Sitten kaikki tekee niin , niin kaikki saa sen yhden ja ainoan salasanan joka toimii sivun avaukseen! Joten jos yksi ihminen rekisteröityy sivun salasana voi mennä kaikkien tietoon eikä kenenkään enää tarvi rekisteröityä !
Pidätkö omia tekstejäsi ihan tosissaan selkeinä? Taitaa kieli muuttua nopeammin mitä olen kuvitellut... Tämän tekstiseinän tulkattuani, tulin siihen tulokseen että haluat salasanasuojata sivun. Mikäli näin, niin tuossa koodi kirjautumiseen (muokkaa miten tahdot): http://www.html-form-guide.com/php-form/php-registration-form.html lisäksi samalta sivulta löytyy vielä tuo kirjautuminenkin. Ja jottet ole kohta kysymässä tuosta salasanasta, ota sen asetus pois, ja tallenna kaikille käyttäjille samana. En tiedä ideaa, mutta menkööt.
Anteeksi hermostumiseni ja kiitos vastauksistasi ja kärsivällisyydestäsi . Ihan selventääkseni kun "hermostun" tekstin ääressä tai kirjoitan nopeasti voi teksteissäni olla jotain "outoja" kohtia.
Sain nyt ton rekisteröinti nappulan tehtyä mutta nyt pitäis varmaan tehdä sille toi mihin se lähettää ne tiedot elikkä jos joku vois tästä kohtaa mua auttaa : Saving the data in the database http://www.html-form-guide.com/php-form/php-registration-form.html
Niin siis Weebly ei omien sivujensa mukaan edelleenkään tue php:ta, kuten tuolla aikaisemmin sanoin. Eikä siellä varmaan saa yhteyttä tietokantaankaan, eikä sinulla ole kannan salasanoja ym. Eli tuo ei tule toimimaan (eikä mikään muukaan php): "$connect=mysql_connect("database_host","database_user","database_password");" Edit: Niin ja voit vapaasti lisäillä "vi**u etkö tajua" ym haluamiisi väleihin.
Tosiaan, dumppaa tuollaiset Weeblyt (ja pääosin kaikki muutkin ilmaiset hostingit). Rahalla saa ja niin pois päin.