Miten siinä voi vaihtaa niitä kieliä nyt on suomen kielinen mutta kaikki tutoriaalit on englanniksi enkä ole hyvä siinä olisi kiva jos kerrotte.
Eiköhän tuo ole ns. yhden kielen ohjelma, eli jos haluaa englannin kielisen version käyttöönsä niin asentaa sitten englanninkielisen version. http://www.moonsoft.fi/products/000265.aspx tuolla ainakin myydään eri kieliversioita, saat heittää kivillä jos olen erehtynyt.
miten tuota kun omistan photoshop ohjelman ja se on englannin kielinen ja olen koittanut oppia muttta ei oikein ole onnistunut, niin onko mahdollista päivittää/ jotenkin muuten saada tuon photoshopin suomenkieliseksi?? versio on CS2 v9.0
Siis kuten Agentti sanoi että yhden kielen ohjelma. Jos haluut vaihtaa kielen niin se tarkoittaa uuden paketin ostamista. Hinnan takia varmaan haluat myydä sen toisen pois...
juu noin itsekkin ajattelin ensin... kuulin vain että tähän olisi joku kielipaketti että kun sen ajaa niin tulisi suomenkieliseksi??? pitääköhän oaikaansa
Pitää kyllä paikkansa, mutta on olemassa myös erittäin hyvää kirjallisuutta photoshopin saloihin esimerkiksi koko ohjelman läpi kattava Deke McCellandin kirja [bold]Photoshop CS[/bold]. Minulla on se ja suosittelen erittäin lämpimästi. Erittäin hyvä ohjeistus!