Philips VS. Panasonic

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi niko_kup 23.10.2002.

1. niko_kup

niko_kup Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. niko_kup

niko_kup Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Unohtakaa toi kysymys... päätin sittenkin ostaa laitteet erikseen. Mutta uusi ongelma tuli eteen. Valitako Sonyn STR-DE585
    vaiko Pioneerin Vsx-d510rds? Hinnat on suunnilleen samat.

Myös soitin tuottaa päänvaivaa. Olin ajatellut Panasonicin RV32:sta, kun se vcdhelpin mukaan soittaa useita videoformaatteja ja muutenkin ollut ilmeisesti ollut ihan hyvä. Sitten tuli mieleeni täällä aiemminkin puheena ollut juttu, että kuuluukohan tämä niihin soittimiin joissa tietokoneen osat on "survottu" pieneen tilaan ja vuoden päästä kuuluu poks lämpötilan kasvettua liian suureksi?

4. Tomcat

Tomcat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No minä ainakin väittäsin että et pety valintaasi, jos ostat sen Panasonicin. Aikasemmin on ollu puhettaa "Apexeista" yms. muista halpamerkeistä, Panasonic ei näihin kuulu ja soitin on varmasti laadukas ja ei sisällä pc:tä. Soittimesta minulla ei oo kokemusta, mutta merkin perusteella tietää mikä on mitä ja mikä taas toista. Panasonic on tunnettu ja laadukas merkki, eikä mikään halppis räpellys, kuten sansuit. hintaerokin sen jo kertoo:)

Jaa tämä sivu