Philips PET725 VS. LG DP-171

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi prole 17.01.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. prole

prole Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä laitteista? Itse kävin noita testaamassa kun jomman kumman ostamista olen suunnitellut ja tarvitsisin vielä ratkaisevan mielipiteen kun en sitä itse osaa tehdä.

Tässä omia mietteitä:

LG:
    + melko halpa, 189€ tingattuna
    + selvisi hyvin kerroksen vaihdoksesta kolmannen luokan DVD+R DL median kanssa
    + 2 vuoden takuu

- Ei osaa venyttää 4:3 kuvasuhteella olevaa kuvaa koko näyttöön sopivaksi vaan jättää molemmille sivuille mustat reunat
    - Ei myöskään osaa DivX elokuvaa näyttää koko ruudulla oli kuvasuhde mikä tahansa. Palkit siis jäävät aina reunoille

Philips:
    + Osaa kuvasuhteesta huolimatta ottaa aina koko näytön käyttöön
    + Paketin mukana tulee kantolaukku
    + Akulle luvataan hieman pidempää kestoaikaa

- Hieman kalliimpi, tingattuna 250€
    - Hyytyi kerroksen vaihdossa tuon saman kolmannen luokan DVD+R DL median kanssa, tosin videohelp.com:in mukaan tuo toistaisi myös DL mediat.

Hinta houkuttelisi ostamaan tuon LG:n, mutta tuo kuvasuhde ongelma häiritsee valtavasti varsinkin DivX toistoa ajatellen. Kokemuksia kyseisistä soittimista kaivataan ja jos joku osaa noista minun omista havainnoista perustella, että miksi esim. Philips voisi olla parempi, niin mutu pohjalta tulevat perustelut ovat myös tervetulleita!

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu