Philips lx3950w päivitys ja tekstitys ogelmia

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mailis 19.11.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. mailis

mailis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En saa Firmwarea päivitettyä tuohon soittimeen millään. Lataan päivityksen Philipsin sivuilta ja poltan sen CD-RW-levylle niinkuin ohjeissa neuvotaan, mutta kun laitan levyn soittimeen saan ilmoituksen "unknown disk" ja se siitä. Sama viesti tulee vaikka yrittäisin päivitystä epävirallisilla päivityksillä.
    Miten saan päivitykset latautumaan kun kone ei suostu lukemaan levyä? Uusi päivitys saattaisi korjata nuo seuraavat ongelmat. Nykyinen Firmware versio on v.37 ja poltto-ohjelmana olen kokeillut nero 6 ja yhtä toista, jonka nimeä en nyt muista.

Toinen ongelma on DivX-ohjelmien tekstitys. En ymmärrä, miksi tekstitys näkyy tietyissä jaksoissa ja toisissa ei. Eli minulla on kaksi eri jaksoa ja molemmat samasta paikasta hankittu, joten niiden pitäisi olla samanlaiset sekä suomenkieliset tekstit ovat samanlaisia.
    Tekstitykset näkyvät tietokoneella täysin moitteettomasti. Tiedostot kyllä ovat samannimisiä sarja1.avi ja sarja1.sub sekä sarja2.avi ja sarja2.sub. Mutta kun poltan ne DVD-levylle ja katson niitä DVD-soittimesta vain toisessa (sarja1) on teksti ja toisesta (sarja2) ne jostain syystä puuttuu.

Myös joissan DivX-ohjelmissa kuva menee hieman normaalia nopeammin DVD-soittimesta katsottuna, kun taas tietokoneella näkyy normaalinopeudella.

Olen etsinyt kyllä muista keskusteluista, mutten ole löytänyt ratkaisua näihin ongelmiin.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu