Philips LX3900SA/01 (DivX-soitin)

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi trukkeri 14.09.2004.

  1. trukkeri

    trukkeri Member

    Liittynyt:
    07.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olin tosa aiksempaa kirjotellu "dvp3900", tarkotin tolla siis tota LX3900...!
    Juu eli se on nyt tullut ja on aikas hyvä vehje...
    Ei ole tähän mennessä ollut muuta ongelmaa kun että sub-ja txt-tekstitykset DivX-leffoissa ei näy tai sub näkyy mutta jää jälkeen tai tulee ennen aikojaan.srt-tekstit näkyy.Tekstit näkyy valkosella osaks leffan päällä ja pienellä.Soitin 5min. sitten philipsille ja sanoivat että päivitykset on tulossa hetkenä minä hyvänsä.Ja päivitys on just noihin teksteihin.Edelleen jos jollain samanlainen masiina niin olis kiva saada vähä infoa miten on toiminu/ongelmia...?!
     
  2.  
  3. SpongeBop

    SpongeBop Guest

    mulla on samanlainen masiina.. tai siis lx3900sa mut...nii.. kuiteski mites ne tekstit sit nykyää toimii siin??
     
  4. tommiv

    tommiv Member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oletko varma että *.sub tekstit on ajastettu oikein ja oikeaan versioon elokuvasta
     
  5. trukkeri

    trukkeri Member

    Liittynyt:
    07.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu LX3900SA :han se on ja vielä /01 ainakin mulla...
    On tekstit ihan toimivia leffan kanssa...tai ainakin pceellä tulee ihan ajallaan...!
    Enkä tarkoita mitään paria .sub tai .txt filu ongelmaa vaan jokainen leffa misä on txt/sub-tekstitys ni ei toimi...!!!
    Muuten on vehje ollut todella ok!
    Tarvis ny tulla se philipsin päivitys niille teksteille.
    Näkyykös teillä muilla sub ja txt ihan ok?!?!
     
  6. Aotes

    Aotes Guest

    Kaikilla jolla on tuo soitin, on sen malli LX3900SA/01, ellei ole ostanut sitä jostain kaukoidästä...

    Divx: .Sub ja .Srt toimii ainakin mulla moitteetta! (lukuunottamatta niitä kirjaiten puuttumisia, ekan kirjaimen vääränlaisuutta ja varjostamatonta fonttia)

    Xvid: .Sub ja .Srt toimii samalla tavalla kun Divx:ssä, mutta tulee tosiaan "oikein" ajastettuna liian aikaisin. .Subit toimii ainakin jos ne muuttaa pc:llä nopeemmaks ku oikeesti pitäis, ni sillo ne näkyy soittimella oikeeseen aikaan.
    Pari viikkoa sitten kysyin kans päivityksiä philipsiltä ja oli jo kuulemma tekeillä.
    Tuolta muitten mielipiteitä http://www.videohelp.com/dvdplayers?DVDnameid=4231#comments
     

Jaa tämä sivu