Tommosen sjattelin ostaa, Anttilassa tarjouksessa 99e (norm. 139e)Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Onkos siinä jotain ärsyttäviä puutteita jne.?
Minulla on tuo laite. Toimii ihan kivasti perus MP3- soittimena. Huonoista puolista sen verran että: - Suomenkielinen ohjelmisto ja valikot puuttuvat eikä niitä saa netistäkään (kysyin jopa asiakaspalvelusta) - Tilan suuruus ei ole 512MT vaan noin 450MT, "koska laitteen sisäinen ohjelmisto vie suuresti tilaa", tämä puute on joka ämpäri soittimessa, mutta ei usein näin suurena. -ei minkäänlaisia efektejä taikka tehosteita. - Taustavalo palaa vain hetken kun vaihtaa kappaletta, eikä ehdi näkemään seuraavan kappaleen nimiä. -ja ehkäpä ärsyttävin, Laitteessa ei itsessään ole minkäänlaista kappaleenvaihdinta yms. Vaan kappaleet ja äänenvoimakkuus vaihdetaan laitteeseen sisältyvästä langallisesta kaukosäätimestä, johon myös kuulokkeet liitetään. Hyviä puolia: -Äänen laatu on hyvä (en ole testannut alkuperäisillä kuulokkeilla, kun satsasin joskus 10€ parempiin nappiksiin) -Ei pätki, ei tilttaile -Sisäänrakennettu akku, [bold]sekä[/bold] ulkoinen paristo paikka, jonka voi tarvittaessa irrottaa. Akun ja pariston kesto hyvä. -Äänenvoimakkuus riittää hevinkin kuunteluun (eli volumea löytyy) -1 vuoden maailmanlaajuinen takuu (ostin itse Saksasta laitteen puoli vuotta sitten kun sai 80€:lla). Itse olen pitänyt soittimesta todella paljon, varsinkin siitä että löytyy sekä akku- että paristopaikat. Ulkoinen kaukosäädin ottaa joskus päähän, mutta suosittelen kuitenkin laitetta... minulle se on riittänyt mainiosti.
Tässä vielä kuva kyseisestä laitteesta, tuon paristopaikan voi ottaa kokonaan pois ja laittaa siihen päähän pienemmänkokoisen palan, jos vie liikaa tilaa, itse olen hukannut sen pienemmän palan joten se ei ole kuvassa. sisällä oon AAA-kokoluokan paristo. EDIT:kuva ei näkynyt
Toimiiko tuo Philips ilman ajureita tai mukana tulevia ohjelmia? Aiemmat Philipsit ainakin ovat vaatineet musiikin siirtoon käytettäväksi sen mukana tulevan paskaohjelman (suomeksi sanottuna), eli sujuvan siirtelyn Windowsissa raahaamalla voi unohtaa. Samoin voi unohtaa Linux-käytön tai musiikin helpon kopioinnin kaverin koneelta/-lle.
Ok kiitti dafge, mutta menin Anttilaan ja ne suostutteli mut ostaan Creative Muvo TX:n Makso 79e (norm. 129e), ihan näppärä laite. Mm. tiedostot voi suoraan drag and drop menetelmällä laittaa soittimeen. Äänenlaatu ei taida olla ihan parasta luokkaa. Tosin siirryin nyt CD soittimesta mp3 soittimeen ja CD soittimessa on tottakai parempi laatu.
XP:ssä ja susessa 9,2 ja 9,3 ainakin toimii ilman mitään turhempia ajureita tai ohjelmia, eli raahaus-tyyli kelpaa. Muilla käyttöjärjestelmillä ei ole tullut kokeiltua