Philips DVP630 vai Pioneer DV-575A

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Henksu 01.12.2004.

  1. Henksu

    Henksu Member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noiden kahden soittimen väliltä en osaa päättää kumman ottaisi. Hakuakin hain, ja löysin molemmista hiukan juttua, mutta kaipaisinkin käyttäjien kommentteja.
    Philips minulla on nyt testikäytössä, ja siinä häiritsee lähinnä koneiston "sirkutus" tietyillä levyillä. Myös se, että kone ei muista mistä kohtaa leffaa katsottiin laitteen sulkemista, on ikävää. Toisaalta, on philips myös Pioneeria halvempi.
    Pioneer puolestaan soittaisi dvd-audiot ja sacd:t, mutta eipä ole vielä tullut tarvetta noiden soittoon. Pioneerin saisi myös mustana, joka olisi hieno juttu.
    Vaan miten Pioneerissa koneiston ääni? DVD-soittimina varmaan kaikki nykyajan vehkeet kelpo pelejä, mutta entä Pioneerin DivX-toisto? DivX-tekstitykset?

    Auttakaa :)
     
  2.  
  3. 812

    812 Guest

    Osta vaan pioneer jos lompakko kestää ihan eritason peli philipsiin verrattuna.
    Tekstit toimii kun päivität firmwaren, löytyy pioneerin sivuilta.
     
  4. lommi

    lommi Regular member

    Liittynyt:
    29.10.2004
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. KVIITALA

    KVIITALA Member

    Liittynyt:
    09.12.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

    Oletteko saaneet pioneeriin päivityslevyn maahantuojalta? Itse olen jo muutaman kerran pyytänyt niitä lähettämään sen, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Onko joku muu paikka mistä sen sais ladattua ?

    -kimmo
     
  6. jeppe2k4

    jeppe2k4 Member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    www.div.xro.us sivultahan löytyy pioneerillekin firmware päivitys, jossa olis parannetut tekstit divxille.
     

Jaa tämä sivu