Philips DVP630 Divx dvd soitin...

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mastur 27.06.2005.

  1. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!
    Onko kenelläkään tietoa voiko kyseisessä soittimessa "kuvakelata" divx elokuvaa? Kun yritän kelata niin elokuva pompsahtaa aina alkuvalikkoon ja joutuu aloittamaan katselun alusta. Olen kokeillut tätä useammalle elokuvalle ja yksikään ei ole toiminut.Asiakas palvelun mukaan divx elokuvia voi kelata mutta itse en ole siinä vielä onnistunut.
    Onko kelllään samankaltaista ongelmaa vai eikö soitin vaan taivu?

    Kiitos!
     
  2.  
  3. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kyllä pystyy kelaamaan. Oletko päivittänyt uusimpaan firmwareen soittimen? Oletko polttanut millä nopeudella levyt?
     
  4. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole päivittänyt ja mulla on ikivanha 12 nopeuksinen polttava jolla noi leffat on poltettu.Pitäskö päivittää? Auttaako se kyseiseen ongelmaan? Ja mitä muuta hyötyä on päivityksestä?
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kyllä tuo firmis on hyvä päivittää jos siihen vain uudempi versio on saatavilla. Firmis korjaa laitteen bugeja ja ainakin uudemmissa on hieman parempi tekstitystuki. Firmwaren löydät philipsin kotisivuilta. Lue ohjeet huolella ja tarkkaan ennen päivittämistä.
     
  6. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ahaa.
    Täytyypä kokeilla tota päivittämistä...
     
  7. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Dodi!
    Nyt olis soitin päivitetty ja parannuksia tuli.Esim tekstitykset saa nyt kesken leffaa päälle ja tekstityksen pohjalle tuli "harmaa levy" joka estää valkoisen teksitin "hukkumisen".Joitain leffoja pystyy nyt myös kelaamaan mutta suurinta osaa cd-r levyistä ei voi kelata.Johtuu varmaan siitä polttonopeudesta.Tulevaisuudessa poltan leffat hitaalla nopeudella.Esim DVD-RW jossa oli monta divx elokuvaa soitin kelasi moiteetta.
    Kiitos pkaksp:lle vinkistä ja hyvää kesää!!!
     
  8. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Tuo kelausvika voi sitten myös johtua huonolaatuisista tyhjistä levyistäkin, mutta tuo polttonopeuden alentaminen on ihan kokeilemisen arvoinen juttu. :)
     
  9. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Levyt tosiaan ovatkin ostettu "halpisliikkeestä" ja merkki on minulle täysin tuntematon(MEMOREX).Nyt törmäsin uuteen ongelmaan tosin tämä on sattunut vain muutamassa elokuvassa.Ääni ja elokuva menenvät eri tahtiin?
    Mulle on sanottu että kyseinen soitin ei toista kaikkia divx muotoja varsinkaan kaikista uusimpia.Tai jos toistaa niin siinä on ollu aina jonkun näköstä ongelmaa.Mutta tyytyväinen oon ollu ja se on pääasia...
     
  10. Jopi76

    Jopi76 Member

    Liittynyt:
    02.03.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on toi sama kelausongelma. v.1112 firmis on ajettu koneeseen, mutta kelaus ei siltikään onnistu. Levyt olen polttanut XP:n omalla ohjelmalla, mutta nopeudesta ei ole oikein tietoa:)
     
  11. zoom1

    zoom1 Member

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiiä mistä johtuu, mutta mullakin menee joskus ääni ja kuva eritahtia. Tilanne on korjaantunut aina system menu namiskuukkelilla.
     
  12. mastur

    mastur Member

    Liittynyt:
    05.05.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ahaa! Täytyy kokeilla system menu namiskuukkelia....
    Kiitos vinkistä
     

Jaa tämä sivu