Philips DVD 722 soitin jo on ja tulossa LG 4020b DVD-poltin...tietääkö joku varmuudella että tuo minun PHILIPS toistaa tuota miinus formaattia?(jota tuo LG sitten vaan tukee) Kahlattuani googlella tulos on että pitäisi toimia mutta olisi kiva tietää jos jollain olisi varmaa tietoa...siis mä oon VIHREE näis DVD -/+ jutuissa...eh... DVD Multi Drive malli: LG GMA-4020B - Kirjoitus-/uudelleenkirjoitusnopeus Kirjoitus: (CD-R) 4x, 8x, 12x/ (DVD-R) 1x, 2x (4,7 GB) Uudelleenkirjoitus: (CD-RW) 4x, 8x/ (DVD-RAM) 2x (4,7 GB)/ (DVD-RW) 1x (4,7 GB) Toisto (CD-ROM) maks. 32x/ (DVD-ROM) maks. 10x - Tiedonsiirtonopeus CD: Maks. 4,8 MB/s DVD: Maks. 13,8 MB/s - Puskurimuistin koko 2 MB (SuperLink) - Keskimääräinen saantiaika CD: 110 ms DVD-ROM/RAM: 130 ms/150 ms - Liitäntä E-IDE / ATAPI / Ultra DMA 66 - Tallennustavat CD-R/RW: Disk-At-Once, Track-At-Once, Session-At-Once DVD-R/RW: Disk-At-Once, Incremental Recording, Restricted Overwrite (vain DVD-RW) - Tukee seuraavia levytyyppejä Luku: CD-ROM mallit 1, 2, CD-DA, CD-I/FMV, CD-XA, Mixed Mode, CD Extra, CD Text, CD-Audio, CD-Plus, Photo-CD, Video CD, CD-R/RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RAM, DVD-RW Kirjoitus: CD-R/RW, DVD-R, DVD-RAM, DVD-RW - Levynsyöttö: Auto-Tray ? Levyn asennus: Pysty/vaaka ? Virtahuolto: +5V/+12V - Koko (mm): 146 (leveys) x 41,3 (korkeus) x 180 (syvyys) - Paino: 900g
Pitäisi toistaa.. http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=Philips+DVD+722&Submit=Search&Search=Search
Jep, katsoin tuolta samasta paikasta itsekin mutta en tiedä kuinka luotettava tuo lähde on... pääsen huomenna testaamaan, kun tutulla on tuo LG 4020b asema niin hän tuo yhden polttamansa levyn mulle testiin. Soittimen manuaalissa toistojärjestelmä: DVD-Video, SVCD, VCD, CD-R/RW, MP3 eikä muuta...
Hyvin harvoissa manuaaleissa/mainoksissa sanotaan että soitin tukee DVD±R(W) levyjä vaikka soitin pyörittääkin niitä..