Mikä on ongelma asemassani kun asennan philipsin omalta CD:ltä ajurit, niin kuitenkaan Easy CD Creator ei tunnista sitä (Käyttöjärjestelmä Windows XP Professional)? Olen asentanut aseman kerran aikaisemmin ihan saman lailla ja sen on toiminut Easy CD Creatorin ja Neron kanssa ongelmitta... Jos joku on törmänny samoihin ongelmiin niin olis ihan kiva jos joku vois jeesata...
Käy hakemassa XP päivitys siihen roxion softaan. Mutta se ei mielestäni ole hyvä XP:ssä, koska se tunkee sellaisia järjestelmä tiedostoja windowsiin, mitkä muuttaa ennestäänkin "epävakaan" käyttiksen vielä "epävakaammaksi". Kokemusta löytyy samasta ongelmasta..
Mulla on toi ihan sama asema. Käyttikseni on Windows XP home edition. Yritin myös asentaa easy cd creator 5:tä, käyttis sekos ihan kokonaan! Windows antoi käyttistä uudelleen asentaessa sanoman 'seuraava ohjelma tekee järjestelmästä epävakaan' ja se tarkoitti just easy cd creator 5. Kun olin siis tunkenut kyseisen asennus cd:n ja asentanut, käyttäri sekos ihan kokonaan. Edes uudelleen asentaminen ei auttanut. Onneks oli takuuta jäljellä, jouduttin asentamaan uusi emo! Ja siitälähtien olen tyytynyt windowsin omaan pikku poltto-ohjelmaan.
Niin vielä siitä että mistä saan toimivat ajurit kyseiseen asemaan...philipsin omat sivut on yhtä tyhjän kanssa??? eli kun win 95/nt on nää aspi ajurit ja mielestäni niiden pitäisi toimi kaikissa muissakin käyttiksissä mutta ei vaan toimi! eli mistä saisin ajurit mitkä toimii..??
En ole varma tarkoitatko tätä, mutta saadakseni omassa XP:ssä toimimaan kaikki ok piti asentaa XP:lle sopiva ASPI ja se löytyy Adabtecin sivulta: http://www.adaptec.com/worldwide/su...s=no&cat=/Product/ASPI-4.70&prodkey=ASPI-4.70 Asennuksen jälkeen mulla ei oo ollu ongelmia eikä virhelokissa mainintaa ko. ongelmasta. Lisäksi tiätty tarvitaan aikaisemmin mainittu XP päivitys Easy CD Creatoriin.
Joo just noita aspi ajureita tarkotin. Easy CD Creator ei toimi mutta nyt alko Nero toimimaan mikä on tärkeintä. Kiitos teille vaivannäöstä!
Kiva sitten. Mulla on molemmat NERO ja Easy CD ja hyvin toimii yhdessäkin (vain pakettikirjoitus softan suhteen joutuu valitsemaan jomman kumman Direct CD tai In cd).