1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips 32" LCD TV 32PF5521D

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi nalle_ 21.04.2006.

  1. nalle_

    nalle_ Guest

  2.  
  3. Magdalena

    Magdalena Guest

    Ei yhtään pöllömpi ostos. HD valmis ja 32-tuumaiseksi edullinen. Hinta/laatusuhde erinomainen. Suosittelen lämpimästi myös muillekkin nimittäin mulla on tuo sama telkku. Ainoa mikä tuosta puuttuu on PC-tuloliitäntä jolla voisi televisioita käyttää myäs tietokonenäyttönä. Kakkos televisioiksi ihan hyvä vaihtoehto tai ykköseks jos ei haluu kattoo tietsikaa televisiosta. En noista Sonyn Bravioista ole niin varma mutta on noissa uusimmissa malleissa PC-tuloliitäntä mutta kuvanlaatu on vähän suttuinen.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.10.2006
  4. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. nalle_

    nalle_ Guest

    jaa no tänää tuo hilipsi tulee meille, et siinä ei enää mitä viewsonikkei katellla :p

    Pistän sitte käyttökokemuksia :p
     
  6. Magdalena

    Magdalena Guest

    Mitäs olette mieltä tästä Philipsin Ambilight -tekniikkaa käyttävästä Plasmatelkusta ?

    Ei hassumpi vaihtoehto.

     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.10.2006
  7. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en kyseisestä tuotteesta osaa sanoa mitään, mutta itse kierrän kyllä Philipsin tuotteet kaukaa. Niin monta hilipsin tuotetta olen todennut P.Askaksi. Pari telkkaria, tallentava dvd, kotiteatterisarja, stereot yms. paskoja kaikki..
     
  8. Magdalena

    Magdalena Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.10.2006
  9. TeHo

    TeHo Guest


    Kävin tänään katsomassa Sony Bravian uutta mallia jossa kuva oli kuin unelma verrattuna aikaisempiin markkinoilla oleviin lcd-televisioihin. Ei kohinaa eikä häntimistä eli pakko-ostos.
     

Jaa tämä sivu