pes 6 vai 7

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Dakann 29.12.2007.

1. Dakann

Dakann Guest

-Ajattelin tässä ostaa pallopeliä ja kun tuohon fifa 07 on tuhlattu jo aikaisemmin rahat ja hermot niin aattelin että ostaisin tällä kertaa pessin.Pääasiassa pelattavuus on tärkeintä eikä grafiikalla ole niin huimasti väliä.kertokaa ihmeessä myös kumpi peli on vaikeampi koska liian helppo se ei saa olla.

Molempien demoja olen koittanut mutta varsinkin pes 7 arvostelussa mainittiin että eroja demoon pelatttavuudessa oli paljon.

2.  
  3. kondes

kondes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MiKset osta pes 08 ???

4. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tämän vuoden FIFA on kyllä aika kovaa kauraa jo.. Itse olen aina ollut PES-ihmisiä mutta en tänä vuonna enää. Jotenkin kupit ovat kääntyneet, PES näyttää järjettömän nopealta verrattuna FIFAan. Ei kannata suoralta kädeltä hylätä FIFAa.

5. Dakann

Dakann Guest

fifa 07:Sta en pitänyt vain sen jäjettömän helppouden takia.Mutta jos asiat ovat muuttuneet parempaan päin niin voisihan uuden fifan ostaakkin.Se uusi pes nyt sattuu olemaan uutta sukupolvea niin se hieman houkuttelee.Nyt taas 07 ei toimi kun on uus kone ja se oudosti hidastelee?sama ongelma myös nhl 07 kanssa.

6. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    FIFA on ilmeisesti konsoleilla vielä parempi kuin PC:llä, ei ainakaan täysin sama peli (kuten ei änärikään). Maalivahteja on parannettu huomattavasti uudessa FIFAssa, eikä mielestäni enää ole niin lapsellisen helpppoa tuo maalinteko. Alkaa olla maalijuhlat harvassa. :)

7. Dakann

Dakann Guest

No löytypä toi pes 6 alelaarista ja mainio onkin mutta voiko tossa pelata kaksinpelimoodissa turnauksia ja miten?

Jaa tämä sivu