Omistan aidon pelin. Olen päivitellyt Pessiä Gaming Accessista saatavien päivitysten mukaan, jos jollain on näistä kokemusta tietää varmasti mitä GA Community patch käytännössä tarkoittaa. Ongelma on kuitenkin se, että kun asennan patchin, niin Bundesliigassa on sen jälkeen hollanninliigan joukkueet ja Bundesliigajoukkueet löytyvät Sekalaiset-joukkueet osiosta nimillä Team A...M ja jokaisen näiden joukkueen pelaaja on nimetty tyyliin Player J20. Olen asentanut pelin pariin kertaan uudestaan ja päivittänyt ensin konamin oman päivityksen jonka jälkeen päälle nuo GA:n päivityksen ja olen myös kokeillut, että suoraan asennuksen jälkeen GA:n päivitykset järjestyksessä. Ennen tämä toimi ihan kivasti, mutta jostain syystä joukkueet joskus sekosivat, eivätkä sen jälkeen ole olleet kohdallaan vaikka peli on siis asennettu useaan kertaan uudelleen. Myös Classic joukkueiden pelaajat eivät ole enää oikeita, vaan jokaiselle on keksitty nimi mm. Batistuta taitaa olla Baqquistata. Pelistä on poistettu kaikki tallennukset, jotta mitää rippeitä ei olisi jäänyt jäljelle mutta silti jostain syystä nuo joukkueet menevät päivittäessä pieleen. Kaverillani päivitykset toimivat ihan normaalisti ja asennukset on tehty samalla tavalla. E: Tarkennetaan nyt vielä sen verran kun ei näytä ketään asiasta tietävää olevan paikalla, että GA Community Patchin tarkoitus on siis päivittää joukkueiden rosterit, peliasut ja logot, sekä stadioneiden mainoslaidat, nappikset, tulostaulut ja jotain pieniä muokkauksia tekoälyyn. Miten peli voi itsestään seota, vaikka se on aikaisemmin toiminut hyvin ja kuten mainittua, kaverillani päivitykset toimivat täydellisesti. Tattista!
Siis voiko olla mahdollista, että kenelläkään ei ole tietoa tästä? :O Olen nyt asentanut pelin neljästi uudelleen ja joka kerralla koettanut tehdä jotain erilailla, mutta edelleen joukkueet ovat sekaisin. Tänään huomasin myös, että pelipaidat ovat myös muuttunut ns. epävirallisiksi, eli niistä puuttuu mainokset, paitsi tietenkin joukkueet, jotka ovat lisensoituja. GA Community patchin ohjeistuksessa lukee, että 2.5 patchin jälkeen voidaan asentaa suoraan 4.0. Olen tehnyt näin, mutta myös siten, että olen asentanut patchit 2.6 ja 3.0 ennen 4.0 patchiä.