Perusteita aloittelijalle

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Hanoi 27.01.2003.

1. Hanoi

Hanoi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen aivan aloittelija näissä asioissa, joten jotkut termitkin ovat minulle uusia.
    Haluaisin kuitenkin kysyä siitä miten voin polttaa koneellani olevia leffoja levylle niin, että ne pyörivät erillisessä DVD-soittimessa.
    Mikä olisi siis helpoin tapa tehdä tämä ja saako mahdollisesti tekstejä mukaan?
    Olen yrittänyt etsiä tältä palstalta vastauksia, mutta en ole löytänyt mitään mistä olisin saanut erityisen kattavasti irti.
    Eli miten voisin tehdä tämän polttamisen, millä ohjelmilla ja kauanko se kestää?

Kiitoksia jo valmiiksi vastauksistanne olen aivan aloittelija, kuten on varmaan jo käynytkin ilmi.

2.  
  3. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Jos soittimesi tukee SVCD:tä, pyöräytät leffat SVCD:ksi. Jos ei, pyöräytät leffat VCD:ksi, ohjeet sieltä tutusta ja turvallisesta aD:n artikkeliosiosta:

http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

4. Hanoi

Hanoi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tein kuten ohjeissa kerrottiin, mutta ei tekstejä vaan näkynyt. Missä mättää?
    Olen "käsitellyt" elokuvan kahdesta tiedostosta toisen, mutta haluaisin kysyä, että miten saan tämän ensimmäisen tiedoston poltettua levylle. Tilaa se vie yli 800 megaa. Toinen vie varmaan saman verran.

5. Bonehead

Bonehead Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuinka paljon yli 800 megaa? vcd:tä cd:lle nimittäin voi polttaa hieman yli 800mt.Polta se nerolla käytä vaikka wizardia sieltä voi valita video cd:n polttamisen ja siitä sitte

6. wilenius

wilenius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11