En tiedä menikö nyt oikealle alueelle mutta mutta en löytänyt muutakaan... Elikkäs, sigun koneella olen yritellyt MSI Afterburner betalla nauhoittaa bäfää 3:sta, mutta videot pätkivät ainakin omasta mielestä liikaa. Asetuksina olen pitänyt fps 30 ja quality 50% ja full frame. Tarkoitus olisi saada hyvälaatuisia 720p30/40 videoita (ainakin) youtubeen. Noi nykyset pätkivät omasta mielestä vähän liian paljon niin onko esim kovalevy liian hidas nauhoittamiseen? Jos hankkisi Samsung 830 SSD:n niin saisinko sitten parempi laatuisia videoita? Vai jarruutaako kenties näyttis tuota? Jos lisää tietoa haluatte niin sitä kyllä annan... ja ps. olen koittanut myös 30fps, full frame ja 25% Quality mutta siltikin pätkii hieman.
Koitas nauhottaa esimerksi banditcamilla tai dxtorylla. Frapsia en uskalla suositella sillä se tykkää lagata
Joo kyllä se toi afterburner beta kusee tolla 2.1.0 versiolla vaan ei saa ääniä nauhoitettua samalla eikä saa tota vasempaan yläkulmaan tulevaa nauhoitus leimaa pois. Löytyiskö semmonen versio mikä on vanhempi kuin toi 2.2 beta jolla saa myös peliäänet messiin?