Elikkäs tuollaista pelikonetta olen kasaamassa nytten itselleni joululahjaksi. Ajattelinkin kysyä että pitäisikö jotakin noista muunnella parempaan suuntaan kun tällä koneella nyt pitäisi muutama vuosi pärjätä ja uusimpien pelien pitäisi tällä pyöriä. Ja myös sellaista että täytyykö tuohon päälle jotain tuuletinta hankkia vai pysyykö kylmänä aivan tällä kokoonpanolla? Ja XP home luultavammin tulee olemaan käyttöjärjestelmä kun en vielä ainakaan Vistaan jaksa vaihtaa.
On hyvä paketti, mutta jos muutama vuosi pitää pärjätä kunnolla niin ota suoraan Q6600 prossu! Nimittäin alkaa yhä enemmän pelit sun muut tukea tota 4ydintä joten kannattaa siihen aikaan varautua
En tiedä verkkokaupan tilannetta mutta kannattaa varautua siihen ettet saa pakettia heti postiin sillä nuo GT:t on aika huonosti saatavilla tällä hetkellä.
kannattaa myös muistaa että langaton hiiri ei ole todellakaan hyvä pelaamiseen.. ehkä johonkin WoWiin tai netti flash-/javapeleihin käy mutta ei FPS peleihin.
Totta! ja mun tutulla on tuo Ex110 paketti ja ne on todella huonot kunnon peleissä! just sillä hätäsee doom3 pystyi hiukan pelaa, mutta kyllä se on ihan miinaharava peliin tarkoitettu paketti
Eh.. Meni vähän ohi, että miksi doom3 pystyi juuri ja juuri pelata, mutta ei muita fps-pelejä? Vai käsitinkö viestisi ihan väärin?
Itse suosittelen hommaamaan http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13729 ja sitten hiireksi vaikka jokin 20-60e maksava Razer tai Logitech. Itselläni on Razerin DeathAdder, ja on mahti hiiri!
Jaa nyt tajusin. Luulin, että muita fps-pelejä sillä ei voinut pelata mielestäsi. Pakko sanoa, itsellä on tuo sama setti, ja jossain vaiheessa täytyy hommata paremmat välineet pelaamiseen, kun hiiri hyppii välillä minne sattuu eikä ole ainakaan liian tarkka. Edit:Näppäimistössä ei ole kuitenkaan mitään vikaa, ja se toimii juuri niinkuin pitäisi. Ainut miinus on monesta näppiksestä yleinen mahdottomuus painaa monta nappia kerrallaan. Muuten on oikein hyvä näppäimistö.
Sarkasmia vai oikea sydämellinen onnittelu? Ja kyllä olen katsellut muita threadeja jonkin verran ja hieman löytyy omaaking tietoa. Ja tässä uusi updatettu paketti: Mielestäni tämä näyttää mukavalta, hiiri ehkä yliliioittelua, mutta kyllä mukava hiiri on parempi kuin joku kankea möykky. Vaihdoin Quad6600 prosessoriin kun tätä minulle suositeltiin. Hinta näyttää sopivalta, mutta tosiaan se lähetys aika tuolta on aika huono, onko kellään mitään muuta nettikauppaa suositeltavissa, tai helsingin alueella olevaa kauppaa mistä nämä osat saisi ihan paikan päältä?
Tuo on ihan hyvä paketti. Kannatta katsoa hintaa esim. Jimms's PC-storesta, joka taitaa toimia myös hesassa! EDIT: jos mietit tota 8800GT:n lähetystä, niin kaikkialla on aika huonoa koska niitä on niin paljon menny kaupaksi ja nVidia on hiukan unessa