Elikkä ongelmana on semmonen, että oikeastaan kaikissa kokonäytön peleissa tulee ihmeellisiä pätkimispiikkejä/fps putoomispiikkejä. Pätkiminen kestää jonkun 1-3sekkaa. Ongelma alko sen jälkeen, kun oli steamin kanssa ongelmia ja asensin sen uudestaan. Sitten menin pelaa css ja pelissä vähän väliä fps putos johonkin 5-10. Vika ei myöskään ole rateissa, koska tätä tapahtuu muissakin peleissä. Mm. Nwn1, DoW, Rainbow Six Vegas. Kaikki nämä pelit on ennen toiminu moitteetta ja nyt pätkii. Olen koittanu skannata koneen vaikka millä ohjelmilla, eheytin kovalevyt, asensin uudet ajurit näyttikseen ja poistin kaiken turhan ja vähemmän turhan minkä vaan sain irti. Mikään ei auta. Oisko kenelläkään mitään ehdotuksia? Olen itse miettiny et se vois ehkä olla näyttiksen lämmöt. Näytönohjain on Asus EN7600GT ja lämmöt on normaalisti noin 54C. Pelatessa saattaa nousta siihen 60C.
toimiiko pelit heti kun ne aloittaa käynnistyksen jälkeen ihan hyvin koska jos ne toimii niin sitten se on lämmöt ja jos se on lämmöt ja sulla on pöytäkone osta uusi tuuletin jos läppäri osta tuuletus alusta
Lämmöt eivät pahemmin aiheuta tuota pätkimistä, enemmänkin järjestelmän hidastumista, joka johtaa yleensä koneen itsesuojelumekanismiin, eli sammutukseen / boottiin. Näyttiksen lämmöt ovat muutenkin aivan ok. Aiheesta on muutamia kymmeniä threadeja tällä sivustolla (ja vielä jopa suomipuolella), joten voisit ensin haku -toiminnolla niitä selailla läpi (jos et ole jo tehnyt!) ja vasta sen jälkeen palata tähän viestiketjuun.
kaveril on samanlainen ongelma team fortress2 kanssa, peli toimii välil normisti, mut sit tulee ihme lagipiikkej ja koko kone o hetke jumis. Vissiin vika on jotenkin steamis et odotetaan kait valvelt kunnon korjaust siihen..
Pelit pätkivät tällä tavalla heti alusta asti. Kävin läpi niitä keskusteluja ennen postausta, mutta en löytän mitään täysin vastaavaa eikä niistä muutenkaan ollut oikeastaan apua. Suurin osa ehdotuksista oli semmosta, mitä olen jo kokeillu. En ole kylläkään katsonut enkunkieliseltä alueelta. Sieltä vois vilkasta. Tohon steamikommenttiin sen verran, että muutkin kuin steamin pelit pätkii joten steami ei voi olla syynä tähän. Eikä minulla ole enään koko steamia koneella joten siinä vielä lisävarmistus. En sitten tiedä oisko se voinu muokata jotain tiedostoo mikä aiheuttaa tämän? Ongelmathan alkoivat heti steamin uudelleenasennuksen jälkeen. Unohdin vielä mainita, että olen koittanu myös järjestelmänpalautusta noin kuukaudella tai vähän alle kuukaudella, mutta ei sekään auttanut.