Voisiko joku viisas kertoa, miksi pelit hidastuu ja liike muuttuu katkonaiseksi? Koneen tietoja: AMD Athlon 64processor, 3200+ 2,2GHZ. Muistia 1024. ATI Radeon 9600/X1050 series ja olen juuri suorittanut näyttiksen päivityksen. Ennen pelit toimi ihan hyvin ja nyt viimeaikoina menee kuin hidastetussa filmissä. Kaikki tapahtuu viiveellä peleissä ja kulku on pätkittäin liikkumista. Mikä on vialla? Yhtäaikaa ei ole muita sovelluksia käynnissä kuin peli.
Jos et tiedä asiasta mitään etukäteen niin älä vastaa pakolla. Ei pahalla ,mutta kyllä siihen asiaan voi perehtyä eikä kirjoittaa puutaheinää. Mutta itse ongelmaan ,milloin ennen pelit toimivat hyvin? Näyttiksen ajurien päivittämisen jälkeen vai jonkun muun suuremman operaation? Oletko puhdistellut konettasi aika-ajoin pölystä ja muusta ,eli voisiko olla lämpöongelma? Lämmöt voi mitata vaikkapa Everest Home Editonilla ja laittaa sitten lukemat tänne. Heittääkö mitään virheruutua kun jumittaa tai onko lähiaikoina muutenkaan sellaisia ilmentynyt? tapahtumienvalvonnassa mitään erikoista?
Jos sulla on CCC niin katoppa että päivitys ei ole muuttanut CCC 3d asetuksia. Jos siellä on asetuksissa AA täysillä ja muut grafiikka systeemit niin olen aika varma että johtuu siitä, itellä oli tällaisia pulmia joskus.
Juu en vastaa pakolla mulla on ollut aivan samankaltainen ongelma ja minulla eheyttäminen oli toimiva ratkaisu