Eli ongelma seuraavanlainen; Kun yritän käynnistää peliä niin ruutu vaan välähtää mustana ja palautuu takaisin työpöydälle. En juuri ole pelien ystävä enkä niin paljon pelaile, mutta kyseinen ongelma ilmennyt Trackmania ja salt lake pelissä. Oon koittanut vaihtaa ajureitakin mutta ei apua ongelmaan. kone; xp2600 barton 512mb 400mhz radeon 9200 128mb
Toi ainakin kuulostaisi näytönohjaimen ongelmalta. Oletkos päivittäny DirectX:n ajurit ja myös ton radeonin? Radeonin kanssa on ilmeisesti ollu aika paljon ongelmia muuteskin. Ja onkos se kaupasta ostettu versio? Onkelmia on yhtämonta kuin käyttäjiäkin =)
Mulla oli sama ongelma "palautuu takaisin työpöydälle"; päivitin tuoreet ajurit, niin auttoi. Radeonin ajurit eivät auttaneet mutta emolevynä on asus A7n8x-x ja siinä Nforce2 kiinni. Nforce2 ajurit auttoivat ja pelit pyörivät.
jos pelisi on kopio vaikka netistä ladattu ja tarvitsee crackin niin se voi olla väärän version crack.. mulla kävi just tollain kun käynnistin pelin ni se vaan välähti... sit hain oikeen crackin siihen versioon tuolta ---> http://www.megagames.com/gcracks.html ....ja sit rupes toimiin..