noniin eli minulla tämä on ainankin paha ongelma. Jos joku viitsisi auttaa tai miettiä miten tämä voisi korjata, niin kiitos jo etukäteen Eli kun olin aikoinaan asentanut tuon GTA SAN ANDREAKSEN niin sitten se lopetti toimintansa tässä lähiaikoina. ajatelin poistaa sen ja asentaa uudelleen mutta, sitä ei saatu mistään poistettua. kokeilin ohjauspaneelista ja jokapuolelta. no päätin sitten poistaa sen kaikki tiedostot vaan manuaalisesti eli käsin. Eli kun olin ppoistanut kaikki tiedostot nii yritin asentaa sen uudelleen ja ku pistin dvd:n sisää siihen tuli tuo kuva eli ei tullut mitää että INSTALL vaan kone luulee vissiin vieläkin että on peli asennettu ja jos tuosta painan vaikka että play san andreas tai uninstall niin tulee tälläinen ja huom olen kaikki tiedostot yrittäny poistaa tuosta san andreaksesta mutta en saa millään asennettua sitä uudelleen tuon jutun takia. Kysykää jotai jos sanoin jotain epäselvästi
elikkä meet omatietokone ja sitten siellä on sen levyn kuvake painat oikeel hiiren näppäimellä ja avaa sitten vaan setup.exe asennat suoraan vaan sen siihen päälle sen pitäs lähtee toimii.. joillakin tuollaisia vikoja löytyy.. mullakin on ollut joskus tuo vika