Eli, San Andreas pitäisi saada toimimaan.. Pelin vaatimukset: 1GHz Intel Pentuim III or AMD Athlon 512MB RAM 8x Speed DVD Drive 3.6 GB Hard Disk Space 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers DirectX 9 compatable sound & video drivers Ja löytyy: Vista Basic 2.1GHz AMD Sepmpron (ONGELMA?) 2GM RAM Kovalevytilaa ihan tarpeeksi ATI radeon X1200 Series (ONGELMA?) DirectX 10 Pelin käynnistettyä mainokset ovat valkoisia, Rockstarin video ja Pelin alkuvideo toimii. Peli latautuu, mutta kun pitäisi tulla "Start a New Game / Load Game? -ikkuna, tekstit ovat harmaita vaakasuoria palkkeja, eli niitä ei voi lukea. kuitenkin kun on valinnut jonkin niistä ja pelin pitäisi alkaa ladata, se lataa puoli sekuntia, sitten se lakkaa toimimasta ja Windows ei löydä ratkaisua ongelmaan. Ajureita ei ole asennettu. Missä siis vika?
Siinä, että ajureita ei ole asennettu? Voi johtua myös: a) Näytönohjaimestasi. Melko vanhaa mallia nimittäin, ei välttämättä jaksa pyörittää kunnolla, vaikka pelikin on vuosien takaa. Tietysti voisi tosiaan auttaa, jos lataisit ne ajurit. b) Vistasta. En tiedä miten muilla, mutta minulla on melko huonot kokemukset Vistasta vanhempien pelien pyörittäjänä. Liekkö sitten vaan minun osaamattomuuttani, vai jotain syvällistä Vistan kanssa. c) Jostain muusta? Peli voi olla asentunut kehnosti, joku muu ohjelma voi estää täydellisen toimimisen (virustorjuntasofta, tms). Haluaisin muuten tietää miten kysymyksesi liittyy digivideo-ongelmiin?
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Teeppäs tuolla testi ja kato pyörittääkö koneesi peliä
Joo, eli ATI:n jonkun ajurin latasin muttei auttanut. Testin mukaan pitäisi pyörittää myös Recommended install- juttua. Näyttis ei pyöritä?
ja pelin kotelossa lukee että vistalla pitäisi toimia. Viesti on täällä siksi, että on ensimmäinen kysymys jonka olen lähettänyt ja laitoin sen tuohon aloittelijajuttuun, koska hyvältä vaikutti