Nyt on käynyt niin ikävästi, että piti tehdä HP järjestelmän uudelleen asennus viruksen vuoksi ja tietysti samalla poistu pelit ja kaikki muut tiedostot ja nyt pitäis asentaa takas, mutta tottakai kolmen lempipelin(Warcraft 3 roc ja tft, Battlefield 2 ja Call Of Duty 4) key koodeja ei löydy mistään. Kuulostaa tyhmältä, mutta onko olemassa mitään juttua millä voisi saada pelit toimimaan ilman key koodeja? Vähän niin kuin jotkut warettaa pelejä tietokoneelle ja lataa niihin crackin pystyäkseen pelaamaan niitä ilman CD:tä(itse en harrasta). Kysymys outo vastatkoon ken tahtoo. Kiitos etukäteen.
Keycode on eri asia kuin No-CD/No-DvD-kräkki. Keycode on peliin linkittyvä numero/kirjainsarja jota ei yleensä paljoa tarkistella muuten kuin nettipelissä, No-CD/No-DvD-kräkki on yleensä pelin exen korvaava tiedosto, joka mahdollistaa pelaamisen ilman alkuperäistä levyä. Kumpaakin kaivataan jos haluaa pelata waretettua peliä. Netissä on paljon sivuja, jotka jakelevat noita pelien keycodeja, mutta valitettavasti niiden postaaminen tänne on kielletty (kyseessä eri sivut kuin mitkä jakelee kräkkejä). Eli, pelit on mahdollista saada toimimaan ilman sitä omaa keycodeasi, monet pelit jopa hyväksyvät ihan mitä tahansa siihen keycodeen, mutta nettipeliin ei sen jälkeen pääse tai ei ainakaan kovin pitkäksi aikaa, tosin tämäkin riippuu pelin julkaisijasta, esim. tiedän ihmisiä jotka ovat pelanneet CoD4:sta julkaisusta asti piraatti keycoden kanssa, eikä accountia ole vieläkään bannittu.
Mutta sinänsä tuo kuulostaa oudolta, koska keycode todella löytyy siitä pelin kotelosta manualista tai ihan koteloon kiinnitettynä ja on melko hankala uskoa, että et niitä siitä kotelosta löydä ja jos et löydä niin itse alkaisin ainakin epäilemään wareja, mutta kuten yleensä olen väärässä näistä asioista. Mutta katsovat niiden pelien manuaaleja niin eiköhän numerot ala hiljalleen löytyä. P.S. Keycodet ovat yleensä joko 4-5 osaisia numerosarjoja...