kun yritän avata yhtä pelii niin siihe tulee virhe ilmoituss ERROR There is not enough space available in the HD. Available space: -319MB You require 25 Mb minimun to play. Mitä se ees tarkottaa?
Eli nähtävästi koneesi kiintolevy, johon tämä peli haluaa tallennustiedostoja ynnä muita tallentaa on liian täynnä. Poista tarpeettomia tiedostoja kiintolevyltäsi ja tyhjennä roskakori, jospa sitten alkaisi toimimaan.
Mutta kun mä en haluu poistaa mun hyvii pelejä! En ainakaan Battlefieldii. Liikaa tiedostoja kun oon ladannu sen verran pelejä tietsikalle. Ei tietsikka oo mun. Vaan mun äidin ja iskän johon oon saanu ladata. Ja mun roskiksess 11 tiedostoa.
tyhjennä roskis.. ja kokeile windowssin järjestä uudelleen toimintoa, noissa linkeissä asiasta: http://keskustelu-www3.afterdawn.com/thread_view.cfm/434378 http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/474030 ja yksi vaihtoehto on ostaa isompi kovalevy.. EDIT: joo tosiaan 007 on oikeassa, luin huolimattomasta ja tosiaan näyttäisi koodaus vialta tai peli on vanha (vatimukset Windows 95/98, P 233, 32 MB RAM (64 without 3D accelerator card), DirectX 7) ja ei ymmärrä isoa tilaa esimerkiksi. mutta tuo järjestä uudelleen toiminto poistaa vain tarpeettomat mm. väliaikais tiedostot ja vanhat palautus pisteet. Edit2: kokeile yhteensopivuus tilaa win98
Ja sit mun kivat pelit koko järjestä toiminto nii sit se poistaa lisäksi Peltotuki pron tietty. Ja se ei oo mun lataama. Se on semmonen mitä mun äiti ja iskä tarvitsee. samalla Viell Aktiiwin poistaa tietysti jota mun vanhemmat käyttää.
Mikähän peli on kyseessä? Tuo kuulostaa lähinnä koodausvirheeltä sillä, jos koneella on alle 25 megatavua vapaata tilaa niin XP:n toiminta on kaikkea muuta kuin hyvää (eli se ehdottelisi vähän väliä tiedostojen poistamista ja muita toimenpiteitä). Kiintolevytila ei voi myöskään olla negatiivisista eli -319MB ei ole validi arvo.
jos peli on vanha sen voi saada toimimaan yhteensopivuus tilassa. sillä ei ole merkitystä millä se on ladatta. kokeillut poistaa ja asentaa peliä uudelleen?