Pelinäyttö

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi vesseli82 28.09.2007.

1. vesseli82

vesseli82 Guest

Kumpi olis parempi vaihtoehto jos pelaa paljon niinku minä

Samsung SyncMaster 245B - 24" TFT-näyttö, 1920x1200,5ms

Vai tämä:

Samsung SyncMaster 226BW 22

Näytönohjain on GF 8800 Ultra.

2.  
  3. WIEWSONIC

WIEWSONIC Guest

Kyllä mä tuon näyttiksen kaveriksi ottaisin tuon 24". Mitä suurempi sen parempi nautinto. :)

Tosin, molemmissa TN paneeli mutta mikäli ei rahaa ole enempää laittaa niin kelpaahan tuo.

4. vesseli82

vesseli82 Guest

olin itekkin miettiny sitä.oilisko sulla ollu joku toinen parempi ehdotus? hyötyykö peleissä mitää noin suuresta resoluutiosta? esim:
    1920*1200 onko niissä suuriakin eroja jos vertaa tuohon 226bw:n

5. WIEWSONIC

WIEWSONIC Guest

Mikäli sulla on panostaa monitoriin sellasen 700 - 800 euroa niin BenQ FP241VW, W tai WZ olisi oiva ratkaisu. Saanut melkeinpä pelkkiä kehuja ja kun itsellä on tuo VW versio tuosta niin ei voi kun suositella. Mahtava näyttö!

6. vesseli82

vesseli82 Guest

On mulla siihen sen verran rahaa.kelasin vaan et onko se paljonkin parempi ku 226bw esim? resoluutiois on eroja. kumpi on parempi?

7. HorZor

HorZor Guest

Onhan niillä paljon eroja. Benq FP241 -sarjan näytöille saa 1920x1200 resoluution ja niissä on huomattavasti paremmat katselukulmat. Niissä on toisaalta myös suuri input lagi. Tuossa vertailua. Eli vaikka vasteaika on nopea (6ms) eikä ole häntimistä, suuri input lagi tarkoittaa, että kuva tulee koko ajan näytölle lähes 30ms viiveellä, mistä on paljon haittaa nopeutta vaativissa peleissä. Jos Benq FP241 -sarjan näytön päätät hankkia, kannattaa ostaa FP241W Z -malli. Siinä on pivot, parhaat säädöt ja pienin input lagi FP241 -sarjan näytöistä.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.10.2007
  8. HorZor

HorZor Guest

Tuplat.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.10.2007
  9. vesseli82

vesseli82 Guest

No niin! Päädyin sitten tilaamaan tuon 241 VW mallin :)Kiitos avusta
    (Menee kuulemma muutama päivä ennen kun saan sen)

Jaa tämä sivu