Olisin ostamassa liikkeessä kasattavaa pelitietokonetta hinta saisi olla siis noin 500-600 €. Itse en oikein koneista tiedä, joten ajattelin täältä kysyä neuvoja ja ehdotuksia. Koneen pitäisi pyörittää Wolfenstein Enemy Territorya, CS-Sourcea sekä ehkä Football Manageria. Käyttöjärjestelmän tulisi olla Windows Vista Home Prerium. Pelaamisen lisäksi koneen pitäisi kestää ohjelmien ja elokuvien lataus & katselu. Muistia saisi olla 300-500 gigaa. Itseltä kyllä löytyy 19" Dell:in näyttö. KIITOKSIA JO NYT NEUVOISTA JA EHDOTUKSISTA
http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=9704,66994,64382,20920,51969,62446,51985,34019x2,69714 Tossa olis yksi ihan pätevä vaihtoehto. Nuo pelit pyörii kyllä. 500Gt:n kovo saattaisi olla hiukan parempi käytössäsi, mutta se ei kunnolla mahtunut budjettiin joten en laittan sitä. Tohon ~50€ lisää hintaa niin kauppa kasaa koneen sinulle.
Kuinka paljon 500 gigan kovo toisi lisää hintaa ? Ja kiitoksia tuosta ehdotelmasta, lisää otetaan vastaan =)!
Se tuo noin 20e lisää. Huomaa sitten, että tuossa on vasta komponentit ja jos et itse osaa konetta kasata niin kasauksen hinta vaihtelee kaupasta riippuen 30 eurosta 90e euroon.
No tuon 500 kovon siihen voisikin sitten lisätä. Ja tuolla koneella varmasti pelit, elokuvat, ja musiikit puörivät loistavastí?
loistavasti ja loistavasti, mutta ihan hyvin. Jos tuo Wolfenstein Enemy Territory on CS:S:n tasoinen peli krafiikoilta ja vaatimuksilta niin silloin nuo pelit kyllä toimii.
nyt tuli tälläinen, noista osista pääosin tehty. pari osaa vaihdettu, kun Multitronicilla ei näkynyt niitä olevan varastossa. toimiiko? virtalähde CD-DVD asema Prosessori kiintolevy näytönohjain emolevy muisti *2 + vista itseasennettuna
juu toimii. chieftec saattaisi olla hiukan luotettavampi poweri merkki. 8600 gts jota itse ehdotit on kyllä hiukka parempi kuin tuo 2600 xt.
64bit vista tukee muistia enemmän, joka on tulevaisuutta varten parempi. Ota 64bit jos vistan ostat. (32bit tukee 3Gt ja 64bit niin paljon kun emosikin tukee)