Eli pitäis taas konetta kasailla. Jos sais jollain 1200€:lla(maksimissaan 1300€:lla!!) pelikoneen koottua.. Eli kohtuuhyvä kone siis pitäis olla, jotta pystyisi pelaileen nykyaikaisiakin pelejä. Ja pakettiin tulisi kuulua kaikki osat: keskusyksikkö, näyttö, käyttis, näppis ja hiiri, kajareita ei tarvi.. Mutta kuulokkeet tarvisin. Jees.. ja mielellään jos vaikka linkität sen hintaseurannasta niin suunnilleen arvio paljon se olisi esim. tietokonekauppa.fi:ssä tai jossain muussa kaupassa missä halvinta on Kasauksen tarvii myös kun ei itse taivu
-Q6600 -MSI P35 Neo-F -2Gb Buffalo DDR2 800Mhz 2kpl -Samsung T166 320GB -Antec Sonata III + poweri -Samsung SH-S203B/RSMN SATA 20X (SATA dvd-asema) -HD 3850MB -BenQ T201WA 20" -Windows Vista 64-bit -Microsoft habu -Logitech G15 -Kasaus http://www.multitronic.fi/ HD3870 saatavuus on huonoa, joten tuo H3850 on hyvä vaihtoehto. Mulle ehdotettiin tollasta pakettia toiselta suuntaa.. Mielipiteitä?
Msi:n emossa huonot kellotusmahdollisuudet abittiin nähden. Muuten ihan ok. Näyttiksen ottaisin joko 8800Gt:n tai uuden 8800Gts G92:sen...
Minulle sanottiin että Abitin emoissa ollut dual boot ongelmaa, mutta ehkä sitten kannattaa se Abitti mieluummin, koska tuo dual boothan ei vakavaa ole? Mitähän muuten tarkoittanee? Onkos tuo uus GTS paljonki parempi.. tuttu oli ostanu GeForce 8800 GTS 320MB DDR3 - Overclock Edition Ja ajattelin myös ottaa kovoksi muuten saman, mutta vain 500 gigasen.. Onko oikeasti syytä panostaa tuohon Q6600 vai kannattaisiko ottaa vielä vaan tuo E6750.. toisaalta en tiedä olenko päivittelemässä ihan heti konetta tämän jälkeen... Näyttö vielä täysin hakusessa.. joku 22 tuumanen ois ihan kiva, mut pitäs saada jostain ainakin alle 300:lla.. Ehkä joku 250€:n hintaluokka ois jees Mitäs eroja nuilla vistoilla on.. mikä niistä kannattaa ottaa.. basic.. premium.. ultimate??
Dual boot on: laitat koneen päällä --> tuulettimet pyörähtää.. Sitten 2-3sek odotus --> ja kone käynnistyy. Eli siitä ei ole haittaa ja biossin päivityksellä taitaa saada poistettua tuon! Uus GTS (G92) kyllä vie jopa 8800Gtx:ää... se on 512mt ja tukee PCI-E 2.0 väylää tulevaisuudessa. Tuo kaverisi ostama näyttis on se vanha malli jota ei kannata enää ostaa.. Jos uusi GTS on liian kallis niin sitten 8800Gt koneeseen. 500 Gt on ihan hyvä ja tuo samsung T166 on hiljaisin/nopein WN:n -AAKS kovon kanssa.. tuossa luokassa. Tulevaisuudessa on Q6600 parempi. Kyllä E6750 vie 2v hyvin eteenpäin, mutta aina se Q6600 kestää kauemmin! tässä hyvä näyttö.. myös Acer AL2216Wsd tuntuu ihan hyvältä! Vista Home Premium on hyvä peruskäyttöön!
Jooh.. No millaaseet kuulokkeet ois sopivat.. pelien pelailuun ja leffoihin ym musiikin kuunteluun... Entä pelikäyttöön näppis ja hiiri.. ja viel hiirimattoki
No mulla on sennheiser HD555 kuulokkeet ja pakko sanoa että ovat todella hyvät kaikessa käytössä Näppis: G15, G11 tai joku perus/flat näppis. Hiireksi joku mikä sopii käteen... G5, Mx518, Razer... EDIT: tässä matto testi
Siis kuulokkeita? Näppiksen otan luultavimmin sen G-15:n, vaikka kallis onkin niin silti hyvä ja ehkä jopa hyödyllinenkin Ja hiiri vois olla se MX-518.. Mutta ne sennheiserin kuulokkeet.. ne pitäs saada jostain halvemmalla ;D
Taitaa se 87€ olla halvin hinta Mutta jos hiukan tingitään laadusta ja hinnasta niin kannattaa myös miettiä Sennheiser HD515 kuulokkeita.. Luulen että ovat hyvät kuulokkeet nekin!
Joops.. Noo eikös siinä ala ollakin kaikki osat suunnilleen joo... Ja voihan nuita tietty päivitellä aina Miten muuten kun minulla tulisi sitten olemaan se pöytäkone ja tyttöystävälläni on tämä läppäri jota nytkin käyttelen niin miten saan kaksi konetta nettiin kytkettyä kun ei oikeastaan ole kuin yksi puhelinpistoke.. Meillä on siis tommonen VDSL-motukka.. Cisco 575.. Niin pystyyköhän tähän läppäriin saamaan jotenkin WLAN:n tai jotain ettei tarvis toista konetta makkarin nurkkaan viiä