voisiko joku sanoa että missä kulkee tämän koneen pelilliset rajat. Esim riittääkö virtalähteessä potkua blackopsille?? http://www.computex.fi//catalog/pro...=2261&osCsid=903401affb4c3eaa9b0bd5bafb0c1320
Tuon koneen mukana tulevalla integroidulla näytönohjaimella et suurella todennäköisyydellä ko. peliä kauhean jouheasti pelaile. Tai ollenkaan. Kannattaa suosiolla pistää karkkirahoja jemmaan, ja ostaa kerralla hitusen pitkäikäisempi, laadukkaista osista kasattu kone. Täälläkin on pilvin pimein tehty komponenttilistoja varsin edukkaista pelikoneista, kannattaa niistä katsella vähän mitä moiset voivat maksaa. Esim. tässä ihan hyvää pohdintaa "halvan" hintaluokan pelikoneista: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/uus_pelimylly_500-650-880973/
Mulle ei edes näy koko kone, vaatii vaan rekisteröitymistä. Laita kone kuvana tai laita lista osista. Yleisesti ottaen valmispaketti ei koskaan ole niin hyvä mitä koottu, olkoonkin pelikonekaupan tekemä. E: Virtalähde ei vaikuta koneen tehoihin. E II: Nyt näkyy, en tiedä miksei äsken auennut. Mutta joo, niinkuin jo sanottiin, niin integroidulla HD3000 ei paljoa pelata, BO:ta ainakaan. Virtalähde ei myöskään lupaa hyvää, kun edes valmistajaa ei kerrota. Prossukin on Athlon, jossa ei ole L3-välimuistia, joka vaikuttaa peleissä paljon.
Mistä sait idean että virtalähde vaikuttaa tehoihin? Harvoin tuota kysytään, ei pahalla sama kuin kysyisi vaikuttaako mun puhelimen akku siihen miten tehokas se on
Sori ny ku murskaan vertailut. Virtalähde tosiaanki voi vaikuttaa tehoihin. Tietyt näyttikset hidastaa itteensä ellei saa tarpeeks virtaa. Nii ja tietty jos virtaa on tarpeeksi, lisäteho ei lisää tehoja.
Totta kai se sitten vaikuttaa, jos ollaan ihan äärirajoilla. Yhdenkään konepaketin virtalähteen ei vaan pitäisi olla edes lähellä sitä rajaa, jossa joudutaan miettimään toimiiko kone powerin puolesta täysillä tehoilla. E: Mut sama se. Pelikonetta tosta ei tehdä millään powerilla
Kiva kun lainasit ketjuani Mutta siis joo eli aina osista koottu vie pakettikoneet. Itsellänikin pari vuotta vanha fujitsu ja onneksi nyt tajusin tulla tänne kysymään neuvoa tuon uuden koneen ostoon ja omaani ainakin olen tyytyväinen. Mutta siis joo sano vaikka budjettia ja jos jotain toiveita on niin kyllä me täällä sulle kone kasataan.
Kiva kun lainasit ketjuani Mutta siis joo eli aina osista koottu vie pakettikoneet. Itsellänikin pari vuotta vanha fujitsu ja onneksi nyt tajusin tulla tänne kysymään neuvoa tuon uuden koneen ostoon ja omaani ainakin olen tyytyväinen. Mutta siis joo sano vaikka budjettia ja jos jotain toiveita on niin kyllä me täällä sulle kone kasataan.