Olen hankkimassa tietokonetta lähinnä pelaamiseen. Multitronicin hinnat vaikuttivat kohtuullisilta, vai saako jostain halvemmalla vastaavan paketin. Katselin ohessa olevaa pakettia, onko ok? Lisäksi tarvitsen 22" wide näytön, mutta niistä minulla ei ole hirveästi kokemusta. Kasaus, käyttis jne. hoituu suoraan kotona.
Näytöksi lienee parhaita vaihtoehtoja tuo Eizon 22" WIDE TFT S2201WSE. Näin ainakin lueskellut muista paketeista.
Kun budejettia löytyy vaihda Ehdottomasti kotelokin ja ilmeisesti jos itse kasaat koneen säästyt mielettömältä vitutukselta kun kasaat konetta jos ostat toisen kotelon todella pieni! Iteselläni on kokemusta juuri kyseiseen koppaan kasaamisesta
Aika tiukille menee rahojen suhteen kyllä koteloa vaihtaessa. Vai onko tarjota parempaa suhteellisen laadukasta koteloa + virtalähdettä suorituskyvystä tinkimättä ja rahaa paljon lisäämättä?
En huomannut että 22`` menee vielä lisää tohon budjettiin mutta kyllä budjetti antaa kotelon verra myöten helposti. Vaikka Corsair 450w pitäisi riittää helposti kyseiselle kokoon panolle Multitronicissa maksaa 65e kyseinen poweri ja erittäin laadukas Koteloksi Antec p182b todella hieno ja laadukas kotelo ja hiljainen ja isokin! hintaa on 119e On halvempiakin koteloita todellakin! Vaikka joku hieno NZXT kotelo 60-80e ei ole yhtä hiljainen iso kun antec, mutta ajaa asiansa samalla tavalla Cooler masterilta löytyy myös paljon erilaisia eri hinta luokkiin. Jos budjetti sallii osta Antec jos ei selaile Cooler masterin tai jos tykkäät NZXT koteloista selaile niitä kymmeniä eri malleja
Itse yritän nyt saada jotenkin säädettyä korin että kahdesta kaupasta ostaisin osat. Näyttöä ei ole saatavilla multitronicilta ellei osta eri mallia. Jimms + Multin yhdistelmällä tekisi 1257€ nähtävästi posteineen. Muutoksina on Sonata III -> P182 + Corsair 550W, Näppäimistö edullisempi ja lisätty Eizo 22"
Itse laitoin seuraavat osat tilaukseen. Onko muuten hyvä paketti? Lisäys: Tarkoitus olisi ostaa myöhemmin toinen 4870 rinnalle, siksi P5E.