Voisiko joku etsiä minulle hyvän pelikoneen netistä, tai kertoa sopiva kokoonpano esim. jimssistä? Kone tulee vain pelikäyttöön, joten tehoja olisi hyvä olla paljon. Näyttö, hiiri ja näppäimistö on jo. Budjetti olisi sen 1200€. Olisi kiva, jos kone olisi kannettava. Löysin tämmöisen koneen: http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=1452&p=382 , kertokaa mahtaisiko tämä toimia? Kiitos jo etukäteen.
Jos kone tulee pelkästään peli käyttöön niin ehdottomasti pöytäkone! Kasasin Jimmsiltä tämän näköisen setin:
Tuosta setistä vaihtaisin itse tuon 500 gb kovalevyn 1 teran malliin, ja tuon Optiarcin kiinalaisen aseman vaikka LG:n 23€ asemaan. Muuten setti näyttää ERITTÄIN hyvältä Mahtaako tuo näyttis mahtua tuohon koteloon ? Se mietityttää.
Itse asiassa se sinun kiinan asemasi on Sony Optiarc America Inc:n valmistama. Luottaisin Sonyn asemaan LG:tä enemmän Mutta siis kyllä ehdottomasti 1TB kovo tilalle.
Luultavasti LG:n asemat ovat yhtälailla kiinalaisia, kuin Optiarcinkin. Laadussa voi olla eroja, mutta varmasti Aasiasta molemmat. Paketissa edellä näyttäisi olevan äkkiä katsottuna asiat pitkälti kunnossa. Poweri tosin on melkolailla yliampuva ja kannattaa vaihtaa esim. HX520:n. Ehkä itse vaihtaisin myös näytönohjaimeksi esim. HD 5850:n, mutta se olisi vain oma valintani