Olen hankkimassa seuraajaa edelliselle (Asus G73JH i5-450M 4GB Ati HD 5870 1GB) läppärilleni. Seuraavaksi olen kaavaillut: http://www.jimms.fi/tuote/GT60-0NC-011NE Mielipiteitä/kokemuksia ko. Msi koneesta? Onko kellään tietoa milloin Msi:ltä tulee versiot koneesta jossa on uudet GTX680M näyttikset ja kannattaako niitä edes odottaa? SSD on ilmeisesti tuohonkin mahdollista asentaa jälkikäteen tai osto hetkellä. Onko reilun 200e arvoista? Kiitos
Tuosta ota SSD ja vaihda itse jos pysyy ruuvari räpylässä. MSI:n koneet on laadukkaita, että jos pelaamiseen pitää joku läppäri ostaa niin kyllä tässä on ainoa valmistaja jota kehtaa suositella. Ps: Tuolla hintaa sais kyllä kohtuu tykin pöytäkoneen jos se on vaihtoehtona.
Tuohon löytämääsi koneeseen ostat SSD maksaa noin 100 euroa ja itse laitat sen siihen. Loistava kone pelaamiseen ja pelit pyörivät helposti. GTX 680M näyttiksen koneet tulevat luultavasti maksamaan reilusti enemmän. MSI on erittäin laadukas merkki.
Cacceli: MIksi tuo? Näyttis heikompi. Pöytäkonettakin mietin kyllä, mutta on tämä edellinen läppäri ollut niin hyvä etten haluisi luopua "kannettavuudesta". Siksi nyt vielä pienempi hakusessa (15"). Korvaa kivasti pöytäkoneen näytön kanssa Siis SSD sisään ja käyttis siihen sitten. Tuleeko hankaluuksia kun ostaessa käyttis on jo asennettu normi kovolle?