Pelikäyttöön/muuhun räpläämiseen (kotisivut, kuvanmuokkaus jne.) sopiva kannettava?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Vincent90 15.07.2008.

1. Vincent90

Vincent90 Guest

Kannettaville on oma keskustelualueensa. KAIKKI kannettaviin liittyvät sinne :) kokeileppa pistää sinne.
    Ja niin, itse en tiedä kannettavista yhtään mitään joten multa on turha kysyä. Mutta kannettavalla et kyllä uusimpia pelejä pelaa, jos budjetti on niukka. Pöytäkone niin asia on jo toinen :)

Vai pelaako sellasella halpiskannettavalla? Joku viisaampi taas vois lausua rautaisen mielipiteensä...

2.  
  3. Walindra

Walindra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli kuten otsikosta varmaan selviääkin, uutta konetta olen hakemassa. Koneessa pitäisi toimia niin verkosta ladattavissa olevat ilmaiset kotisivueditorit, kuvanmuokkausohjelmat kuin verkkopelitkin. Nämä ominaisuudet soisin ainakin koneessa olevan:

Teksti on lähestulkoon suoraan kopsattu erään nettiroolipelin (Last Chaos) sivulta Suositeltavat ominaisuudet-osiosta. Itse en paljoakaan tietokoneiden teknisestä puolesta tiedä tai ymmärrä, joten jos jollakulla on jotain sanottavaa, niin... yrittäkää selittää kansantaajuisesti. ^^'

Kertokaa, jos tuossa on jotain kummallista. Ja sitten... itselläni ei ole mitään hajua tuollaisen kannettavan hintaluokasta, joten jos tidätte enemmän niin siitäkin haluaisin kuulla. (Itse en konetta ole maksamassa, vaan äiti lupasi sen lahjaksi. Mitään älyttömän kallista en siis tule saamaan...)

Kiitokset niille, jotka viitsivät vastata. =)

4. Walindra

Walindra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taidanpa suunnata sinnepäin. ^^ Kiitos vinkistä.

Pöytäkone olisi kyllä muuten ihan ok, mutta siihen en nettiyhteyttä saisi itkemälläkään... kun toisen laajakaistan hankinta ei kerran tule kuuloonkaan. Ja siinä, mikä meillä nyt on, on tasan yksi paikka tietokoneeseen menevälle johdolle.

Halpiskannettava? Eh... ei mitään tietoa. Mutta suuntaan nyt sinne kannettavat-osastoon.

5. Vincent90

Vincent90 Guest

Olisiko WLAN mitään? Laitatte siihen koneeseen mikä teillä nyt on WLAN tukiaseman (vai mikä reititin se nyt onkaan, itsellä Telewellin TW-EA510) ja sit hommaat pöytäkoneen ja sinne vaan sellasen WLAN verkkokortin vai mikä lie. Ei tarvi siitä sun koneesta sit vedellä enää mitään johtoja minnekään.

6. Walindra

Walindra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sitä on anottu jo pariin otteeseen, mutta kun ei niin ei. Äiti ja isä on sitä mieltä, että jos niin tehtäisiin niin sitten kaikki linnoittautuisivat huoneisiinsa eivätkä tulisi enää lainkaan ulos. -_-'

7. anssi

anssi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni oli ongelma myös vähän tuohon suuntaan ja selvisin kun vain kävin itse hankkimassa tarvittavat osat ja vein netin kokonaan huoneeseeni. Talon toisen koneen kytkin WLAN:lla ja oman koneen piuhalla. Isä aluksi vähän valitti ja sanoi et pitäis siirtää takasin, mutta on se tuossa jo reilun vuoden ollut eikä asiaa ole otettu enää puheeksi :D

8. Walindra

Walindra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    0_o Taidan alkaa säästää rahaa tuota varten... :D

Jaa tämä sivu