En tiiä saaks siit puhuu mut mä nyt muuten vaan kysyn apuu tohon modaamisen. oon yrittäny kattoo googlest mut en oo oikeen löytäny et jos joku viittis helpata et kiitos vaan.
Tuo sana "modaaminen" - ei nyt vielä ihan valkene mikä tässä on takana? Tarkoitatko kuinka tehdä jotain eri mode:ja joilla esim FPS pelissä on tehokkaammat aseet, enemmän verta ym. "nippelisysteemiä" VAI tarkoitatko esim. kuinka tehdä uusia kenttiä peliin? Jos teet uuden "modin" niin kuin minä sen ymmärrän - paras esim. peli jota tunnen on SoF2: tässä pelissä on mm. OSP modi (taitaa olla sama modi moniin muihinkin mp fps peleihin). Tuollaisen MODIN tekeminen...se on sitten melkoisen vaikeata. Asiaa voi tietysti yrittää purkaa sillä, että katsoo mitä tuo osp..***.pk3 tiedosto sisältää (purkaa sen esim. WinRAR:lla) ja sitten muuttelee/opettelee sieltä miten niitä tehdään - veikkaan että tulos on 0 = ei tule toimivaa modia.... Helpoin tapa SoF2:ssa oli muokata jotain pientä "modia" esim. pieni pk3-tiedosto jolla määritellään aseiden teho (realdamage)...Tosin en näe siinäkään järkeä = jo olemassa olevat RD-tiedostot ovat hyviä/cb:ssä hyväksyttyjä, mutta ainahan voi "kikkailla" TAI jos olet tekemässä uusia kenttiä - riippuu pelistä millä editoireilla se onnistuu (esim. gtkradian) - siihen varmasti auttaa Google. /ja liikaa typoja..olkoot, toivottavasti idis tuli selville