Pelien laittomuudet?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Joonas112 07.08.2005.

1. Joonas112

Joonas112 Guest

Kysyisin vaan, kun omistan seuraavat poltetut pelit: THUG2, Rayman 2, THPS3 JA 4, Croc 1 ja 2, ja jotain pleikkapelei. Eli mitäs poliisit sanois jos tulisi pistäytymään meillä, mitä tekis niille poltetuille levyille ja on mulle 5 cd-levyä musaa. Minne cdeet lähtis? Esim: omistan aidon THPS2 ja esim rayman3. Ja niin vielä että mulla on laillinen xp pöytäkoneessa, mutta laiton 98 kannettavassa, mitä siihen microsoft sanoo? ja noista pelien laittomuudesta? ja mulla on spyro2 aito ja ne 1 ja 3 on poltettuja. Eli pleikkapelejä poltettu noin 5 kappaletta!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.08.2005
  2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Ne vie sut linnaan hyvin pitkäksi aikaa ja tuhoaa kaiken laittoman. :)

4. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ..paitsi Pleikkari 2:n pelit ne vie taukohuoneeseen hiljaisten päivien ratoksi. :) ps.miksi ne tulis pistäytymään teillä ?

5. Joonas112

Joonas112 Guest

onko totta?

6. Joonas112

Joonas112 Guest

ja ne pleikkapelit ovat ykkösen joku crash bash ja crash bandiccot. aito spyro2

7. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaikki mitä täällä kirjoitetaan on totisinta totta ja ainoa oikea totuus. :D

Viimeksi muokattu: 07.08.2005
  8. Joonas112

Joonas112 Guest

eli mun pelit eiivät kauan säily?

9. Joonas112

Joonas112 Guest

ja mä olen alaikänen!

10. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Niinpä miks ne poliisit tulis teille? Ja nuo "isommat" pojat taitaa vaan vähän juksata ;) Mutta älä nyt paljasta noita piraatti juttuja kun se voi kiinnittää niiden huomion :) Mutta pelätä ei tarvii :D

Viimeksi muokattu: 07.08.2005
  11. Joonas112

Joonas112 Guest

ok. mulla on tosi paljon pelejä ostettu kaupasta eli piraattipelejä paljon vähemmän. onko se hyvä asia, eli siis ei tarvi pelätä? vai?

12. nrautava

nrautava Guest

Ei ne kytät tommottesta kiinnostu.

Vain jos ite teet kopsuja (ja/tai kräkkejä niihin) levitys tarkoitukseen niin sit ne voi kiinnostua...

Eli käyttö ja teko/levitys on ihan eri asia.

13. Joonas112

Joonas112 Guest

no sitten ei mulla pelota. En mä kellekkään jaa, mä käytän niitä ite. Niinku rayman 2 on ollu aito mutta siitä halkesi cdlevy ja mulla on kotelo tallessa, eli pidän poltettua cdeetä rayman2 kotelossa!

14. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    ei poliisilla ole resursseja joka kotia käydä tutkimassa.. :)

@Joonas112: sun "arvo" on member mutta olet jo 2 kertaa tässä threadissa kirjoittanut 2 viestiä peräkkäin.. sitä EDIT-nappia voi käyttää.. ;)
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689

15. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
    Jos polttelet niitä vähän lisää ja menet kyläkirppikselle myymään, poliisi varmasti kiinnostuu.

Tosiasia toki on että rkp:n alakerrassa on viisisataa nörttiä kahlittuna pc:idensä ääreen paraikaa tracerouttailemassa iipeetäsi ja komisario Palmu haroo viiksiään suunnistaessaan kotiovellesi.

Tai sitten ei.

16. nrautava

nrautava Guest

Juuri tämmöisiä viestejä kannattaa uskoa:
    heh heh :)

17. Joonas112

Joonas112 Guest

uskoa tai ei?

18. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93
  19. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Kyllähän se niin on, että jos ne pelit pysyvät omassa käytössäsi, niin kukaan ei niistä tule kyselemään. Ihan lain mukaan, niiden poltto itsellekin on kiellettyä, samoin sen Win98:n asennus ilman lisenssiä (riippumatta muista laillisista Windowseistasi).

Tietysti, jos nyt vaikka Bill Gates lukee tätä palstaa ja kuulee, että sulla on laitonta softaa, se voi tehdä tutkintapyynnön poliisille, joka sitten hankkii oikeuden päätöksen selvittää osoitteesi vaikka ip:si tai aD:n rekistöröinnin perusteella, ja tulee haastamaan sut käräjille, jossa saat sakot ja ehkä pienet korvaukset maksettavaksesi.

20. trooper78

trooper78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [qoute]
    ...jos nyt vaikka Bill Gates lukee tätä palstaa ja kuulee, että sulla on laitonta softaa...
    [/quote]
    Ai ai.... nyt on poika saanu ittensä liriin. Ei muuta kun odottamaan kutsua raastupaan (aika piilottaa todistusainoisto=poltetut levyt).

21. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo antaahan ne alaikäiselle sakot ja laitaa putkaan.
    Mutta ei täälää suomessa.

Jaa tämä sivu