Elikkä minulla on tälläinen ongelma kun asennan battlefield 2:sta tai 1942:sta niin koko tietokone jymähtää noin 75% kohdalla asennusta, ennen pelit on asentunut moitteetta mutta hiljattain on ilmennyt tälläinrn ongelma. Kokeilin asentaa pelit kaverin koneeseen jotta selviää olisiko vika dvd:eissä mutta nätisti ne sinne asentu. Voisiko olla mahdollista että tämä johtuu jostakin paketista jota en ole vielä asentanut? kaikki windowssin yms päivitykset kyllä on asennettu mitä update löytää, käyttis on xp home sp3 ja kaverin koneessa oli vista. Hänelläkin oli ennen samaongelma xp:n kanssa mutta vistan asennuksen jälkeen toimii ongelmitta.. Ei itse oikein viitti vistaa ostella ja kyll sitä maalaisjärellä jo tajuaa että xp:llä pyörii paremmin, jos vain nyt sais tuosta xp:stä tuon "flunssan" pois
Kokeile poistaa/puhdistaa vanhat asennusjäljet manuaalisesti. Ohjeet löydät vaikka täältä. Laittaisitko myös koneesi speksit tänne.
En usko että noiden tiedostojen poisto manuaalisesti auttaa kun olen asentanut koko windowssin uudestaan ja kokeillut sen jälkeen asentaa pelin uusiksi. Koneen spekseillä tarkoitat varmaan osia yms.. tuskin niiden tietäminen nyt tässä auttaa koska kyseiset pelit ennen toiminut, mutta: Nvidia geforce 6600, 1gb ram, kovalevyillä vielä runsaasti tilaa, intel pentium 4 2,93GHz
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Joku voi raudasta tietää, että vika johtuu esim. jostain ajureista. Uusimmatkin voi olla bugisia jne. Sähän olet winukan uudelleen asennuksen koittanut sen pelin asentaa. Mistä syystä onkin jämähtänyt ja asennus keskeytynyt. Monta ohjelmaa löytyy, jotka ei kokonaan uninstaleilla poistu, vaan käsin on tuhottava jämät. Ilman jämien poistoa se ei asennu kunnolla. Palutuskonsoli ja chkdsk yms. kovon suttujen korjaustoimenpiteet. Valmistajan sivuilta sun kovolle tehty itsenäiseksi boottaavaa testiohjelma. Defragmentoinnit ja muut kovon siivous jutut kans aika ajoin.