1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Peli xbox360:lle

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Jouko? 01.06.2006.

  1. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Eli nyt aloin miettimään x0:lle ekaa peliä vaikka vielä menee 1kk boxin hankkimiseen. Heti tähän alkuun kerron etten hanki Liveä heti vaan joskus tuossa joulun alla. Sitten asiaan! Alussa ajattelin ostaa Oblivionin mutta aloin epäillä että se saattaa olla vähän liian hidastempoinen minulle joten aloin miettiä Quake4, mutta onko se sitten liian lyhyt? Tosin IGN.comissa sanottiin että yksinpeli kestää n.11h.. Mutta mites bottien laita? Pääseekö Q4 pelaan botteja vastaan ilman liveä?
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2006
  2.  
  3. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse hankin xboxin viimeviikolla ja ostin samantien siihen oblivionin, dead or alive 4 sekä käytetyn Perfect Dark Zeron

    ja voin kyllä sanoa että Oblivion on ehkä kaikkien aikojen parhain peli mitä on tehty :D vaikka yleensä aina olen inhonnut kaikkia roolipelin kaltaisia pelejä mutta tuo on aivan uskomaton.. hidastempoinen se ei minusta kyllä ole.. tai ei tietty mitään normaali räiskintäpelien tempoinen ole mutta ei kyllä hidaskaan..

    tuo on sellainen peli että sitä on aina vähintään 3-5 tuntia päivässä pelattava :D ihan kuin huippuelokuvaa seuraisi.. kun on musiikit ja ääninäyttelyt ja tarina yms tehty niin erinomaisesti.

    myös dead or alive 4 on hyvä peli.. sehän on tosin tietty hauskinta kaksinpelinä. yksinpeliä nyt ei kauaa jaksa pelailla.

    perfect darkkia en ole kerennyt/jaksanut vielä testailla

    niin ja siitä quake4:sesta sen verran että minusta ei todellakaan kannata sitä ostaa, ellei sitten pidä erittäin paljon doom 3:sesta ja sen lisäosasta ja muista tuon tyylisistä peleistä.

    minä jonkun matkaa xboxilla sitä pelailin ja aika pitkälle pc:llä mutta siihen tylsistyy hyvin nopeasti.. aina vaan sitä samaa putkijuoksua käytävästä toiseen ja joka huoneessa on joku örmy joka pitää ampua ja taas juostaan käytävää ja mennään toiseen huoneeseen ja ammutaan örmyt jne jne jne... :p

    ihan nätin näköinenhän se on mutta ei kyllä muuten mikään erikoinen.. tietty jos todella edullisesti saat sen niin kannattaa hankkia :) mutta suosittelen silti että hankit oblivionin :)
     
  4. Greedo

    Greedo Regular member

    Liittynyt:
    16.06.2005
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos rahaa on niin kaikki tämän hetkiset pelit ovat omasta mielestäni suht hyviä, toki demoistakin irtoaa paljon tekemistä.
     
  5. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    No niin hyviä vastauksia tuli :) Elikkäs taidan ostaa tuon Oblivionin kun sitä nyt noin kehuit ;) Mutta laittakaa toki lisää peliehdotuksia jos joku vaikka painiskelee saman ongelman kanssa :p
     
  6. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oblivion ehdottomasti tai sitten tuo Call of Duty, joka on WWII:sta
    parhaimmillaan :)
     
  7. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei Oblivionista parempaa olekaan, ei edes pc:lle. :) Sitä kyllä pelaa, vaikkei olisikaan mikään rpg-mättöjen ystävä. Tänä vuonna tulee hyviä pelejä muutama, niitä odotellessa Oblivion on just passeli. Itse olen hukannu siihen elämästäni noin 200-250tuntia.. talkin' 'bout nolife. ^^
     
  8. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Sen verran kysyn että toimiiko Xboxin GTA:Vice City Xbox360 sillä Euroopan yhteensopivuuslistalta kyseinen peli puuttuu, mutta amerikan listalla se on..
     

Jaa tämä sivu