Peli ongelmia

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Bl33do 22.06.2008.

1. Bl33do

Bl33do Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo olin kerran laittanu aiemminki tästä, mut joku admini poisti sen ku se luuli et waretin sen. Eli asennan Vietcong 2 levyltä, minkä olen ostanut kaupasta rahalla, mutta jossain puolessa välissä alkaa valittamaan, että: Insert Disc 2#. Ei tässä tullu mitään kakkos levyä mukana niin onks tässä jotain tehtävissä?

Ja sit on toinenki ongelma oon poistanu Oblivionin täst koneelta tuolta valitse käytettävät ohjelmat paikasta ja kun yritän asentaa uudelleen nii se sanoo, että: Plz uninstall Oblivion before installing it. Ja ku yritän painaa uninstall nii tulee lukee: ei löydy uninstall. exe. Niin onks tässä jotain tehtävissä? :D

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Vietkong 2:n palautat kauppaan josta ostit ja pyydät tilalle semmoisen, jossa molemmat cd:t on.

Tarkoitako ohjaupaneelia?
    Joka tapauksessa väärin poistettu ja roipetta on jäännyt.
    CCleaner on ohjelma poistamaan huonosti tehtyjen ohjelmien jämiä yms.
    Sillä voisi putsaantua rekisteristä jämä merkinnät.

Oletko kokeillut ilmosta huolimatta painaa install? (Vai jättääkö se ko. valinnan pois?)
    Joskus noissa auttaa että asentaa, niin se uninstall kovolle tulee. Sitten uninstall, poistaa sen oikein. Sen jälkeen onnistuu uusi puhdas asennus.

4. Bl33do

Bl33do Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olin jo kerran aikasemmin asentanu jo ton Vietcongin ja sillon toimi et ei tullu mitää 2 levyke hommelia, mut sit joskus poistin sen ja joskus 2vuotta sitte ostin sen nii ei varmaa enää voi palauttaa.
    Joo eii tuu install mahollisuutta tos Oblivionis täytyy koittaa tota cleaneria.

5. Bl33do

Bl33do Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain Oblivionin jo toimimaan. Menin omaa tietokoneeseen sieltä avasin to Oblivion CD kuvakkeen ja siel oli semmonen ku setup ja se uninstallas sen :D.

Jaa tämä sivu