peli kuulokkeista kyselisin...??

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi schnappi 01.09.2006.

1. schnappi

schnappi Guest

2.  
  3. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 01.09.2006
  4. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Älä logitec:ia osta. Omistan nuo, eikä voi paljoa hyvää sanoa. Painavat korvia, äänenlaatu on sitä heikkoa tasoa niin mikissä kuin kuulokkeissakin tuossa hintaluokassa. Äsken kun testasin, niin hajoamaankin alkavat, vaikka alle vuoden vanhat ovat. Rutisevat ja bassokin karannut. Osta mieluummin hyvät kuulokkeet (no edes noita paremmat) ja niiden kanssa irtomikki.

EDIT: Tai vaikka nuo Sennheiserit.

Viimeksi muokattu: 01.09.2006
  5. schnappi

schnappi Guest

ookooo... no ehdotelkaapa sitten jotain kuulokkeita sinne 40 euroon asti hinta..

6. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  7. jammu619

jammu619 Guest

http://www.nierle2.com/s01.php?sid=...11023566000&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&bnr=2739

Tollaset ainakin itse olen ostanut ja pettymystä ei ole tullut...Värifunktion kanssa on kiva leikkiä (Tosin imee aika kivasti paristoja) mutta sitä varten voi tilata samalla ladattavat AAA paristot ja lataajan.Nierle on muutenkin hyvä paikka tilata "roinaa" itse tuhlannut sinne jotain yli 450€.Toimitus kulut yleensä 13€ luokkaa, toimitus noin 2viikon sisällä ja suoraan kotiovelle.Eli hintaa tulisi yhteensä noin 33€ plus mahdolliset paristot ja laturi.Teach on ainakin mulle osottautunut himputin hyväksi ja luotettavaksi merkiksi.Joku voi lisätä tai kommentoida sit jos haluut:) Ps.Teac Hp-5 Mallissa on vielä "pää" pehmusteet aika hyvälä mallilla...

8. schnappi

schnappi Guest

9. InSoMn91

InSoMn91 Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 29.10.2006
  10. kaller

kaller Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo en suosittele logitechejä.

-Painavat todellakin korvia
    - äänenlaatu ei ole mikään erikoinen kuunneltuna tai mikrofooniin puhuttuna

Mielestäni parhaat pelikuulokkeet löydät sennheiseriltä. SH:n kuulokkeita saa muistaakseni ainakin siihen 60€ hintaan, mutta kyllä tuossa tapauksessa hinta on laadun takaaja.

11. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  12. eetu_

eetu_ Guest

ite suosittelisin crevativen hs-600.
    maksaa suunilleen 30e

Jaa tämä sivu