peli hiiri

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pekken 20.02.2008.

1. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo olisin ettimässä mässä hyvää pelitarkoitukseen sopivaa hiirtä ja hinta laukka sais olla mikä tahansa ei ole väliä ja se vois olla langaton mieluiten

jos on hyviä ehdotuksia laittakaa linkkiä ja mieluiten suoraan siihen missä se on kiitos

2.  
  3. ana1982

ana1982 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ota suosiolla langallinen, hyvää langatonta pelihiirtä ei ole olemassa. Mulla käytössä Logitechin MX518(noin 40€) ja toimii kuin unelma.
    http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/24883

4. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Aina kannattaa kertoa sentään budjetti. MX518 on ihan hyvä jos Logitechista tykkää. Itse ostaisin ehkä mielummin Razer Diamondback G3, värivaihtoehtoja on useita. (EarthGreen, FlameRed, FrostBlue)

5. apilas

apilas Guest

Hiiri markkinat päivittyvät sen verran hitaasti, että jo käytyjä keskusteluja täällä kannattaa lukea. Niitä meinaan riittää.

Pelihiireksi ei kannata hankkia mitään langatonta patsku hiirtä.

Razerin DeathAdder on varmaan täälläkin AD:ssa saanut suurimman suosion, joten sitä ei voi kuin suositella.

6. P_p_ntori

P_p_ntori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kannattaa mennä kauppaan kokeilee mikä sopii parhaiten käteen. Itse ostin tuon Logitech MX518 vissiin joku 2v sitten ja ollut todella tyytyväinen siihen. Pikkuveljelleni tuli ostettua lahjaksi tuo Razor Copperhead 2000 ja siitä en tykännyt yhtään vaikka veljeni mielestä taas oli parempi.

Viimeksi muokattu: 20.02.2008
  7. ana1982

ana1982 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samantapaiset kokemukset täällä.
    Kannattaa tosissaan käydä jossain koittamassa kädessä mikä tuntuu parhaalta, nämä razerit ja MX518 ovat kyllä nämä suosituimmat(taitavat myös olla parhaat) joten kauppaan koittamaan ja eiku pelaamaan, omaan käteen Razerit ei käyny mutta kaveri taas tykkää siitä enempi. Oma kokemus=paras kokemus.

8. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kysymys nyt teille miksi tämä Razor vai Raxor hiiri on niin suosittu tuli nyt tässä mieleen onko se laser hiiri ??

vai sitten mä tykkään ostaa logitechin hiiriä mulla on nyt langaton hiiti käytössä joo kyllä toi tympii latailla sitä kyllä...

joo ja perustelkaa miks toi razor vai raxor on niin hyvä kiitos..

sori niistä kirjotus virheistä olin vähän aamulla tokkurassa eli väsyny

9. CoB92

CoB92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ehkä siksi että se on valittu tarkimmaksi hiireksi Esrealityn mousescore -testissä.
    http://esreality.hexus.net/?a=longpost&id=1300293&page=5

Razer DeathAdder on optinen jossa tavallinen ledivalo on vaihdettu infrapunaan.

Laser hiiret eivät ole yhtä tarkkoja kuin optiset (pysyvät huonommin nopeassa liikkeessä mukana). Kannattaa käyttää haku- toimintoa lisätietoa varten.

Edit: Typoja..

10. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo razer death adder on loistava

11. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MX518 on loistava pelihiiri, tarkka, mukava kädessä ja myös halpa.

12. ZamPPa007

ZamPPa007 Guest

Ja täältä pisteet razer diamondback 3G. Istuu hyvin käteen ja on tarkka.

13. apilas

apilas Guest

Tuo jokaisen hokema, että "istuu hyvin käteen" niin on vähän niin ja näin. 99% hiiristä istuu hyvin käteen, ainakin minun :)

Kuitenkin esimerkiksi Razer DeathAdderin suorituskyky on fakta eikä mielipide ja samoin myös hinta eli ~45€.

Jaa tämä sivu