1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

peli ei toimi?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi leach81 19.01.2004.

  1. leach81

    leach81 Guest

    joo elikkäs mulla on thomsonin asema ja oon polttanu verbatimin cd-rw levylle corvette pelin mut ku ei toimi! peli kyllä lähtee päälle ja voi valita auton mutta ku pitäs päästä ajeleen niin siihen jämähtää! mikähän vois olla vikana? olen laittanu IGR:än pois päältä mut ei auttanu. Oisko levyssä vika?
     
  2.  
  3. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    ...vai käytitkö liian suurta polttonopeutta. parhaan tuloksen saamiseksi se kannattaa pitää mahdollisimman alhaisena.
     
  4. leach81

    leach81 Guest

    käytin poltossa nero 6:ta ja jostain syystä se ei antanut valita muuta nopeutta ku 4x. sama homma oli nero 5.5 expressissä! ja siinä pelin jumitus kohdassa tulee ilmoitus että disc is dirty or damaged can't read! olen kyllä polttanut netissä olevien ohjeiden mukaan!
     
  5. Rattus

    Rattus Guest

    Minulla on myös tomsonin asema xboxsissani ja cd-rw levyjen kanssa ilmenee silloin tällöin ongelmia. DVD-levyt ovat toimineet paljon luotettavammin. Yhdelle DVD-levyllehän voi polttaa useampia pelejä tekemällä siihen menun alkuun.
     
  6. tuomasf

    tuomasf Member

    Liittynyt:
    11.12.2003
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten voi tehdä menun alkuun. voisitko sanoa jotain hyvää linkkiä ohjeisiin tms.
     
  7. Rattus

    Rattus Guest

Jaa tämä sivu