Olen pelaillut The SIms 2 silloin tällöin yhdellä lisäosalla ja se on toiminut moitteettomasti. Ostin juuri uuden Vuodenajat-osan. Kun yritin asentaa sitä ja laitoin CD:n koneeseen ei tapahdu mitään. Omassa tietokoneessa on CD:n kuvakkeen paikalla vain tyhjää. Sen jälkeen yritin laittaa takaisin vanhan peli-CD:n, mutta sekään ei toimi eikä tapahdu mitään. Osaisiko joku auttaa missä vika?
Pyörittääkös asema muita cd/dvd:tä paitsi noita simssejä? Aseman firmwaren pävitystä voisi myös kokeilla.
Nyt kun olen kokeillut niin vanhat toimivat vain tuo uusi ei. En asemaa käytä paljoa ollenkaan simsien lisäksi vain ceedeitä polttelen. Mikä on firmware?
Onko vanha Sims 2 siis CD-levyinä? Onko asemasi pelkkä CD asema vai tulisiko sen myös lukea DVD-levyjä. Tarkista myös onko ostamasi vuodenajat lisäosa DVD-levy.
Siinähän se! Asema ei ole DVD-asema ja VUodenajat vaatii sellaisen. Kiitos paljon en olisi kyllä itse ikinä keksint. Onko olemassa asemia, jotka lukevat sekä DVD-levyjä, että polttavat?
Kyllä on ja niitä saa vieläpä suhteellisen edullisesti ostettua. MBnet hintavertailu Tuolta löytyy kattavin hintavertailu mikä netissä on tarjolla.