Meinaan alkaa lataa pelejä Dc++:lla, mutta kumpi pitää ottaa cue vai bin tiedosto ja mitä eroo niillä on? Nehän muutetaan daemon toolisilla eikö vaan?
ei oikeestaan ne vaan avataan virtuaali asemaan daemon toolsilla en oo ihan varma mut ekö tämä oli vähän väärä viesti ketju tällä kysymykselle??
No niin, latasin sen pelin ja daemon toolsin ja etsin myös ohjeet miten sitä käytetään.... mutta silti hommasta ei tuu yhtään mitään.. Latasin pelistä ensimmäisen puolen ja sitte toisen, mutta kun se ei asenna kun puoleen väliin ja sanoo laita cd2 asemaan... Oon yrittänyt pelkällä binillä ja sitte cuella...
Oletko kuullut peleistä joissa on kaksi levyä??? ---------> Pitää ladata vielä toinenkin levy (bin+cue. --------->laita binit ja cuet samaan kansioon (ainakin saman levyn bin ja cue ja jos nimi ei ole sama mimeä samaksi esin. pelicd1.bin ja pelicd1.cue) ---------> Laita asennuslevy virtuaaliasemaan ja asenna ---------> kun kysyy toista levyä niin laita se virtuaali asemaan ---------> seuraavaksi se varmaan sanoo kun yrität käynnistaa peliä "insert a correct cd to crive" tms. ---------> kopioi nocd crack (yleensä vähän alkuperäistä pienempi ja levyllä kansiossa crack tai yms.) levyltä pelin alkuperäisen ohjelmatiedoston päälle. --------->kokeile käynnistää pitäisi toimia
Tiedän että jotkut pelit ovat kahdella CD:llä =)... Nyt tästä hommasta ei tuu yhtään mitään, mä en löydä sopivia cue tiedostoja binnin rinnalle.... oon ottanut kaikki mitä on löytynyt dc:llä.. Voiko asentaa pelkät binnit?