pelatessa ilmaantuu neliöitä ruutu täyteen

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi marsumies 09.12.2005.

1. marsumies

marsumies Guest

elikkä siis ku pelaan joitain pelejä, ni vähä aikaa ku pelailee ni ruutuun lävähtää pieniä neliöitä. ruutu on niit täynnä ja se tekee pelaamisen melkee mahottomaks. siis onks vika näyttiksessä vai missä? uusin catalyst löytyy..

2.  
  3. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis niitä ei aluksi ole, vaan kasautuvat pikkuhiljaa ja uudelleen käynnistämisen jälkeen katoavat ennenkä taas sitten pelaat jonkin aikaa? Silloin jäähdytys on puutteellinen, kortin oma tuuletin ei ehkä enään pyöri tai muistien jäähdytyssiilet eivät ota kunnolla kiinni. Kokeile avata kotelo ja katsoa pyöriikö tuuletin ollenkaan. Jos takuu voimassa niin sinne, jos ei niin uusi jäähy täytynee ostaa tai siilien tahnat uusia, tosin uskon että ennemmin on tuuletin rikki kuin tuo siilionglma.

Viimeksi muokattu: 09.12.2005
  4. marsumies

marsumies Guest

siin on vielä sellanen sydeemi, et toi mun x800 xl on sellasta silent heatpipe mallia, et mul ei oo siinä tuuletinta :).. pitäiskö siis ostaa koteloon yks ylimääräinen tuuletin?

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Osta ainakin 2!!

6. marsumies

marsumies Guest

ootsä tosissas?

7. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Ainahan minä!!:)

8. Alukard

Alukard Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kannattaa tehä niinku FORWARD sanoo... tai sitte jos haluut laskea näyttiksen lämpöjä kunnolla osta, joku Zalman näyttisjäähy ne on hiljasia ja aika halpoja jo nykyään.
    esim. http://www.coolputer.fi/default.asp?sivuille=1

EDIT:I AM THE TYPOMASTER \m/, >_< ,\m/

Viimeksi muokattu: 13.12.2005
  9. illdozer

illdozer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis mulla on sama näyttis ja sama ongelma. Olen saanut myös huomata, että aika monella saman näyttiksen omistajalla on sama ongelma. Itse en ole vielä viitsinyt viedä huoltoon. Pitänee tehdä ennenku takuu umpeutuu. Ja tosiaan lämmöistä se johtuu. Kokeile vaikka AtiTool-ohjelmaa, sillä saa lämmöt näkyviin.

Se kyl voi olla, että mikään tuuletin ei tosiaan auta jos siili ei ota kunnolla kontaktia.

10. marsumies

marsumies Guest

voisittekste infota vähän, et minkä kokonen tuuletin ja sillee.. mihin sen tuuletin kiinnitetää? siis meinaan et onks kotelossa joku tietty kohta sellasille?

11. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Riippuu ihan kotelosta,mutta kyllä nyt yleensä pari paikkaa tuulettimille on;yleensä niihin kai käy tuo 80 mm kotelotuuletin, mutta on joissakin myös paikkoja 120 mm tuulettimelle...

Jaa tämä sivu