Pelaamiseen sopiva kannettava (500 e)?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi fr33kk1 16.06.2008.

1. fr33kk1

fr33kk1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro, olen tässä kysellyt parista tietokoneesta mutta ei näytä riittävän mun peli käyttöön... :S
    Mutta niin tietäisittekö mitään pelaamiseen sopivaa kannettavaa noin 200-500e Ei haittaa jos menee esim 10 e yli tai silleen.. Mutta ei ois oikeen enempää rahaa pistää. :/
    Mulle riittäs että siinä toimis WoW:i loweil mutta plussaa jos toimii paremmilla.. :D
    Ja sais toimii css ja tf2 loweil kans.
    Mutta jos siinä toimis Age of Conan(Sellasta ei tolla hinnalla voi varmaan saada? :p) niin siitä sais niin ison plussan että kone olisi heti ostokorissa.. :)

Saa olla pieni kokoinen näyttö ja koko ja mitä pidempi akun kesto sitä parempi(Ei pakollinen)!

Ps. Jos löytyis tampereen seudulta että vois käydä kattomassa niin kiitosta!

2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis aijotko tuon kannettavan kanssa matkustella paljon ja pelailla eri paikoissa? Sillä muuten kannattaa ehdottomasti hankkia pöytäkone. Hintaero samantasoiseen pöytäkoneeseen ja läppäriin on suuri!

Age of Conan ei kyllä pyöri 200-250€ läppärilla edes low krafiikoilla, tai jos toimii niin fps on todella/melko huono. Wow ja Css kyllä pitäis pyörii, mutta en osaa sanoa kuinka hyvin.

Nyt aluksi, oletko varma että haluat läppärin pelikäyttöön?

4. fr33kk1

fr33kk1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, kannettavasta olisi hyötyä koska voisin ottaa sen aina mukaan kun lähden jonnekkin toiselle puolelle suomea sukulaisten luo nytkin lähden viikoksi yli joensuuhun tampereelta ja sitten lähden kuopioon. :)
    Ja vielä hesaan ja ympäri suomea.. Kannettavassa olisi myös se että voisin ottaa sen kavereille mukaan kun pelaillaan ja silleen.. Pöytä kone olisi aina kotona ja ei sitä mihinkään lähdetä viemään..
    Tykkään muutenkin kannettavista enemmän koska se olisi minun "oma" kone..

Eli melkeinpä sen pitäisi olla kannettava mutta jos samalla hinnalla löytyy paljon parempi pönttö niin katsotaan..

5. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo luin väärin, siis budjetti 200-500€, kyllä sillä koneen saa jolla wowia tai css pelais, mutta age of conan kannattaa jättää pois. En oo ammattilainen näis hommis, joten kysele muilta tarkemmin ^^.

6. fr33kk1

fr33kk1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Njoo, :)
    Tuolla mun toisessa aiheessa on tullu jotain apua pitää nyt kattoo.. :)

Jaa tämä sivu