Pelaamiseen läppäri noin 800e?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi olenjoisopoika 20.02.2013.

1. olenjoisopoika

olenjoisopoika Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehdotuksia? Acerin läppäreistä huonoja kokemuksia joten mieluiten jotai muuta... Ja kaikki tietää että HP läppärin on aivan kuraa, joten ei niitäkään...

Ei sen ny mikään hirvee voimapesä tarvi olla mutta semmonen että voi pelata kaikellaisia pelejä ilman mitää turhaa pätkimistä..

2.  
  3. faaju

faaju Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuuleppas nyt isopoika :p.

1. Acerin läppärit on mielestäni läppäreiden huippua.
    2. Osta Asus (se on paras läppäreistä) eikä maksa paljoa, hyvän asuksen millä pyörii pelitkin saa 500-700 e tosin luultavasti ilman optista asemaa ja paskalla windows 8. Kuitenkin erittäin hyviä vehkeitä jos tiedät mitä ostaa.
    http://www.jimms.fi/tuote/NX.M3NEG.003 (edit:http://www.jimms.fi/tuote/X75VD-TY026V tässä toinen vaihtoehto jos acer ei tosiaan kelpaa)siinä mielestäni hyvä vaihtoehto.

Tuo vehje suorittaa varmasti varsin hyvin pelejä mitä pelaat. Paitsi jos pelaat crysis 3 tai skyrimiä niin ultrat ei mene. High voi mennä.

Jos haluat todellista suorituskykyä pelaamiseen niin kasaa pöytäkone itse. jos sen on pakko olla kannettava saat käyttää 1500e jos haluat TODELLISTA peli kykyä.

Mutta kuitenkin esim kyseinen kannettava suorittaa varmasti aivan hyvin perus pelaamiseen. odota nyt kuitenkin muidenkin käyttäjien kommentteja

Viimeksi muokattu: 21.02.2013
  4. Keipis

Keipis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä olisi minun ehdotukseni tuohon hintaluokkaan. Asuksen koneissa on 2 vuoden takuu vakiona ja itse olen asuksen kannettavia käyttänyt. Ei ole ollut mitään ongelmia eli tyytyväinen olen ollut.
    http://www.kannettavatietokone.fi/Kannettavat/Asus/N56DP-S4012H + VOUCHER.html

5. faaju

faaju Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tossa on erittäin loistava ehdotus itse ottaisin tuon. Tosin jos hintaa on kyseisessä liikaa niin ehdottamani 2 läppäriä ei hirveesti huonompia ole. varsinkaan asus

6. waspi

waspi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  7. MZ3000

MZ3000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hp envy 6-1090eo, ite maksoin 14" näytöllä 758e, ihan vikkelän oloinen koje + ripeä näytönohjain joten "peruspeli" -käytössä toimii ihan ok.
    PS. Pientä takaiskua tuli kun läpän sarana hajos mut hp korjas takuuseen yllätävän nopeasti(5 päivää ja viikonloppu välissä postitettuna!!).

8. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Läppäreissä kannattaa olla vähintään 2-vuoden takuu. Se antaa lisäturvaa ostolle. 1-vuoden takuu on minun mielestäni turhan lyhyt.

9. Akentti

Akentti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvään läppäriin riittää mainiosti vuoden takuu, siinä ajassa jo viat tulee esiin.

HP Envy on hyvä läppäri, voit huoletta ostaa.

10. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse voisin omasta kokemuksesta suositella Lenovon koneita. Itsellä tällä hetkellä Lenovon E530 Edge. Hintaa oli 850€, kun itse ostin viime elokuussa.

Jaa tämä sivu