Pelaaminen gamepadilla

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Nick_ 06.02.2008.

1. Nick_

Nick_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mua on alkanut kiinnostamaan toi tietokoneella pelaaminen, ja olen tässä hankinnut koneelle jotain vanhoja pelejä esim. Hitman2, Hidden&Dangerous jne.
    Mutta ainoa mitä vierastan on se että, ohjaaminen tapahtuu hiirellä ja näppäimistöllä koska olen aikaisemmin pelannut lähinnä vain konsoleilla.

Eli siis voiko esim. näitä edellä mainittuja pelejä pelata padilla?

Nopealla vilkaisulla en vaan löytänyt noiden pelien ohjainasetuksista padi vaihtoehtoa, ajattelin että josko se johtuu siitä ettei koneessa ole padia asennettuna.

2.  
  3. Nick_

Nick_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei kysyvä tieltä eksy...... niinhän sitä sanotaan.....

4. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Johtuu juurikin siitä. Ei kun ostamaan padi, asennus ja sen jälkeen pitäisi pelien kontrolleista löytyä.

5. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä taida kylläkään noista vanhemmista peleistä välttämättä löytyä varsinaista padi tukea ollenkaan. Kikkailemalla saa tietysti näppiskontrollit konffattua padiin.

Ja vielä pieni varoituksen sana, jos olet tottunut konsoleilla pelaamaan FPS:siä padilla, saattaa se silti osoittautua PC:llä huomattavasti vaikeammaksi, muunmoassa puuttuvan autoaimin takia.

Helpointa olisi opetella pelaamaan hiiri-näppis yhdistelmällä, jahka sen oppii ei pois tahdo vaihtaa.

6. Nick_

Nick_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämän neuvon olen melkein jokaiselta saanut, kait tuota vois yrittää opetella. En sit tiedä oppiiko sitä enää näin vanhana, kun tosiaan aina sitä on tullut pelattua konsoleilla (jos ei C64:sta ja Amigaa lasketa).

7. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä useimmilta ketkä olen laittanut tuota hiiri-näppis yhdistelmää kokeilemaan, on tullut kommentti, että pikku totuttelun ja omien asetusten haun jälkeen se sujuu kuin luonnostaan.

Jaa tämä sivu