Onko PCSX2 ps2 emulaattorin käyttäjiä täälä? Itse latasin paripäivää sitten kyseisen emun ja ajattelin testata nyt kun on uusi kone että pyöriikö moinen softa. Kyllähän sen toimimaan sain pienen säätelyn ja ohjeiden lukemisen jälkeen mutta yksi asia jäi vaivaamaan...Mulla on siinä FFX eli Final Fantasy X ja FPS näyttää menussa noin +200fps ja itse pelissä 35-45fps ja silti se jätkä juoksee slowmotionissa Luin kyllä että Dualcorelle on jotain eri asetuksia mutta en ole vielä päässyt testailemaan kunnolla. Noh onkos muita pcsx2 käyttäjiä ja jos löytyy niin kertokaa vähän kans omasta koneesta, pelistä ja fps määrästä. Niin ja jos joku osaa sanoa tohon mun juttuun jotaki niin olis kiva. Oma kone: Prossu: Inteldual core 2 E6600+ Emo: asus P5DL2 Keskusmuisti: 4 gb ddr2 Näyttis: Sparkle GeForce 8800GT 512mb
Vähän päivitystä Elikkäs "pienen" säätelyn jälkeen sain pelin toimimaan. Muita pelejä en ole vielä testannut muutakun tuota FFX ja sitä on tullut pelattua nyt 2-3h että toimii muutenkin kuin valikossa. Siinä on mulla fps limit siinä vähä yli 50fps ja hyvin pyörii ja aika harvoin käväiseen ton 50 alapuolella, eikä juokse enää slowmotionissa.
Voisitko kertoa miten sait ton slowmotionin pois? Mulla on sama ongelma ton FFX:n kaa. Disgaea 2 toimi mulla hyvin.
Onko sulla dual core? Aika varmasti kyllä mutta kysyn nyt kuitenki. Elikkäs jos on niin mene Config -> CPU ja sieltä Multi Threaded GS Mode päälle ja se alempi kans eli Dual Core Mode. Siitä Frame Limitting laatikosta kannattaa myös laittaa Frame Limit päälle ettei FPS nouse liian korkealle. Koitas myös laittaa Config -> Graphics sieltä se Trilinear Filtering pois päältä Toivottavasti auttoi