Pci Express 2.0?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi meitsihei 25.01.2009.

1. meitsihei

meitsihei Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro.

Elikkä tilasin jo yhdestä verkkokaupasta MSI Geforce 8400 näytönohjaimen, kun siinä otsikossa oli vain PCI-E niin ajattelin että kaippa tuo käy koneeseen. Nyt sitten järkevänä ihmisenä luin tarkat tuotteen tiedot 2 päivää tilauksen jälkeen ja huomasin että väylä olikin Pci Express 2.0. En tiedä näistä väylistä paljon mitään ja siksi kysynkin että mitä tuo Pci Express 2.0 meinaa ja käykö se mun koneeseen? Katoin sinne sisälle nii tossa on 2 sellaista valkoista väylää, molemmat keskipitkiä ja sitten siinä on kolmantena vähän pidempi vihreä väylä mikä ainakin tuon tuotteen kuvan perusteella pitäisi olla se mihin kävisi mutta se kuva oli vissiin 256mb versiosta ku mun tilaama oli 512 ja siinä 256 lukee väylänä vain Pci Express. Ei siis mainita mitään 2.0.

Kone on ostettu Gigantista vissiin 2006 vai 2007. Agp väylää siinä ei oo. Tosiaan ei mitään tietoa näistä ja nyt alkoi vaivaamaan kun tuotteen pitäs saapua tiistaina että käyköhän se sittenkään.

2.  
  3. saaben

saaben Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kunhan PCI-E väylä löytyy, niin sopii.

4. meitsihei

meitsihei Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, luulen että nuo valkoiset on niitä PCI väyliä eli se vihree olis sit express?

5. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    PCI-E on se pisin niistä sloteista. Värit vaihtelee eri levyissä.

Näyttää hyvin pitkälti tältä

6. meitsihei

meitsihei Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep tolta se näyttää kiitos teille!

Jaa tämä sivu