olen hankkimassa uutta peliä pc:lle ja ajattelin kysyä onko mitään ehdotuksia? pidän strategia pelistä esim stronghold 2, ja zero hour. joskus pelasin jotain empire earthia jossa edettiin kaudelta toiselle. jotain tämän tapaista peliä etsisin. Onko ehdotuksia mikä sopisi?
No itse ainakin tykkään Company of Heroeksesta ja nyt siihen on tullut lisä osakin Opposing Fronts Niissä ei tosin mennä aika kaudelta toiselle mutta kun pelaat esim normaalilla et voi suoraan rushata vastustajan baseen
Se vähän riippuu. Jos pidät vuoropohjaisista,niin Civilization 3 & 4 on ainakin hyviä. Ja juuri tämmöiset,Age of empires,Stronghold Crusader,kaikki nämä klassikotkin on hyviä. Samoin Rise Of Nationskin on hyvä peli
joo mulla on tuo stronghold 2 ainakun asetan levyn asemaan ilmoittaa että autorun.exe ei toimi lähetä virheraportti/älä lähetä. ongelma ratkesi kun asensin pelin setup kohdasta. toisella konella myöhemmin stronghold 2 asennuksessa ilmeni ongelmia, kun laitan 2levyn asemaan kone ilmoittaa ettei data3.cab tiedostoa löydy vaikka itse nään sen levyltä. olisiko ohjeita?
Pyh Pyh, yllä olevat pelit ovat pieniä takametsä rähinöitä verrattuna Medieval 2 Total War:in Massiivisiin kahinoihin!
Koko Eurooppa ja sit Afrikan Yläosa,mutta lisäosa on parempi mielestäni siinä saa Amerikkalaiset ja muitakin paitsi jos otat amerikkalaiset sitten peli on pelkästää keski ja pohjois amerikassa ja jos haluat olla saksa että silleen huono minä olen ostanut ja kummastakin tykkään
Jos strategiapeleistä tykkäät niin voin suositella Command & Conquer 3: Tiberium Wars,loistava peli. Kannattaa vaan ensin katsoa että koneen tehot riittää, vaikka ei toi niin hirveästi edes vaadikaan. Erittäin antoisa yksinpeluu ja moninpeli mahdollisuus netissä on myös mahdollista.
Itse perustan enemmän old schoolia, ainakin C&C:ssä. Siispä omat ehdotukseni ovat: Command & Conquer: Tiberian dawn, Red Alert, Red Alert 2 sekä Tiberian Sun + lisäosat. http://fi.wikipedia.org/wiki/Command_&_Conquer
Universe at War : Earth assault tuli hommattua, oikein kelpoisaa RTS mättöä, sisältää jopa muutamia uusia ideoita. Vuoropohjaisista kannattaa vilkasta Space Empires V (ja jos satut löytämään suomalaisen kampanjan niin ilmoittele) Lisäksi Guild sarjasta ilmestyi joku aika sitten Guild Universe kokoelmaboksi.
kanes wrath on kaiketi jo ilmestynyt. etsin ihan saman tyylisiä pelejä ei mielellään vuoro pohjaisia, kun alkavat tympiä pahemmin sitten jossain kyllästymisen vaiheessa
onko mitään keinoa saada pelattua vanhaa red alert 1 köstä netissä lania ei oo saatavilla kun on vaan yksi cd ja yksi kone käytössä no ei ainakaan normaalia lähi verkko yhteyttä niin ja siinä mun suositeteluni ace of empires 2 on myös ihan kohtuu hyvä
civ 4 olen pelaillut on kaverilta lainassa ja on hyvä peli. tai sitten peli voisi olla jotain BF2 tyylistä ammuntaa realistisillä aseilla, tarkoitan siis ettei olisi mitään ihmeellisiä painovoimapyssyjä jne. halo sarjan pelit on kyllä ihan hyviä 2 ja 3 osaa olen pelannut.